نشست مشترک رابطین نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۰۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام دهقانی در این نشست گفت:  به برخی از ویژگی های حکومت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اشاره کرد و افزود: پس از ظهور امام مهدی (عج)، نبرد شدید حق و باطل به وجود می آید و به کمک یاران با اخلاص و فداکار آنحضرت تمام سردمداران ظلم و تعدی نابود می شوند و یک حکومت واحد جهانی بر اساس تعالیم عالیه اسلامی در سرتاسر عالم مستقر می شود که در سایه آن، بشریت طعم شیرین عدالت و امنیت و آسایش واقعی... را می چشند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم حکومت امام زمان (ارواحنا فداه)، رفاه و آسایش عمومی است که در نتیجه اجرای عدالت تحقق پیدا خواهد کرد. این امر خود، زمینه ای برای رشد و تعالی معنوی جامعه جهانی خواهد بود.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن در ادامه گفت: رابطین نمایندگی ولی فقیه، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و سایر بسیجیان که در خط مقدم جبهه جنگ نرم انقلاب اسلامی هستند باید با تلاش و مجاهدت زمینه ظهور و تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم نمایند.

وی افزود: این امر مستلزم تعامل و همکاری سازنده و هرچه بیشتر بسیجیان و دلسوزان انقلاب و ارزش های والا در جهت اهداف عالیه اسلام  می باشد.

در پایان این نشست از رابطین و مدیران برتر نمایندگی ولی فقیه در سطح حوزه های مقاومت بسیج تجلیل شد.

 

ارسال نظرات