مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی؛
مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دشمنان تحمل استقلال ایران اسلامی را ندارند و اتحاد و همدلی ملت باعث یاس و ناامیدی آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۷۱۸۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی فرد حسینی در نشستی اقتصادی با محوریت بررسی ابعاد جنگ اقتصادی که در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: جامعه اسلامی ماتحت تأثیر جنگ اقتصادی قرارگرفته است.

دشمنان تحمل استقلال ایران اسلامی را ندارند

وی با اشاره به آثار جنگ اقتصادی بر مردم، گفت: این جنگ و تبعاتش منجر به کاهش قدرت خرید مردم و بروز بسیاری از آسیب‌ها می‌شود.

مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی کشور یکی از علت‌های جنگ اقتصادی را متغیرهای داخلی دانست و گفت: طی یک سال گذشته شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن و خودرو بودیم حال این سؤال مطرح می‌شود که علت این گرانی‌ها چیست؟ دلار گران شده است یا ارزش ریالی پول ما مستقلاً افت کرده است؟

فرد حسینی با اشاره به عامل اصلی جنگ اقتصادی در ایران، گفت: عامل اصلی این جنگ را می‌توان رشد بی‌رویه و عدم مدیریت نقدینگی دانست.

وی بابیان اینکه هدف از وام‌های بانکی خلق پول جدید است، گفت: اساس وام‌های بانکی به مردم ابداً پول نمی‌تواند باشد زیرا هدف از ارائه وام‌ها به مردم خلق پول جدید در یک کشور است و نظام کاری آن با صندوق‌های قرض‌الحسنه کاملاً متفاوت است.

مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی کشور به مسئله افزایش پول بدون پشتوانه اشاره کرد و گفت: اتفاق خارجی نیفتاده و پول بدون پشتوانه دچار افزایش بی‌رویه شده است که نتیجه آن به‌طورمعمول باعث افزایش تورم شده است.

فرد حسینی با اشاره به اینکه حجم پول کشور از سال ٩٢ تاکنون سه برابر شده است، گفت: اعمال تحریم‌ها مسئله جدیدی نیست و همگان می‌دانند ایران در این چهل سال تحریم‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان تحمل استقلال ایران اسلامی را ندارند، گفت: اتحاد و همدلی ملت باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

ارسال نظرات