خبرهای داغ:
آغاز اجلاسیه دانشجویی در چهارمین روز کنگره ملی شهدای قزوین
جامعه دانشجویی ۴۰ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده که شهید سیدناصر سیاهپوش از چهره های شاخص در بین شهدا هستند. این شهید گرانقدر به واسطه نقش آفرینی در مقاطع مختلف انقلاب، به علم الهدی استان قزوین مشهور است
کد خبر: ۹۰۷۷۱۷۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، اجلاسیه دانشجویان و اساتید در چهارمین روز از کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین در حال برگزاری است.

عباس کاظمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: اجلاسیه دانشجویی با حضور جامعه دانشگاهی، مجموعه ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی و خارجی و اساتید و بخشی از کارمندان و مسوولان دانشگاهی برگزار می شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: جامعه دانشجویی ۴۰ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده که شهید سیدناصر سیاهپوش از چهره های شاخص در بین شهدا هستند. این شهید گرانقدر به واسطه نقش آفرینی در مقاطع مختلف انقلاب، به علم الهدی استان قزوین مشهور است.

کاظمی افزود: علیرغم تمام سرمایه گذاریهای دشمن شاهد هستیم جوانان انقلابی در مسیر انقلاب گام برداشته و به عزت کشور فکر کرده و‌گامهای جدی در این مسبر برداشته اند.

وی اضافه کرد: همانطور که شهدا گام در دوران دفاع مقدس برای حفظ کشور برداشتند امروز نیز جوان انقلابی گامهای بزرگ در راستای اعتلای کشور برداشته است.

در ادامه حجت الاسلام مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و انگیزه و حرکت نسل جوان در مسیر شهادت امروز در نسل جوان مشهود است.

وی گفت: لفظ شهید و شهادت انگیزه بخش است امروز یاد شهدا در دانشگاه‌ها دیده می‌شود و این حرکت‌های معنوی برگرفته از مکتب حسینی و اندیشه عاشورایی است که در بین جامعه دانشگاهی و جوانان انقلابی وجود دارد.

گفتنی است در پایان مراسم از یکی از خانواده های مدافع حرم تجلیل خواهد شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها