خبرهای داغ:

برگزاری مراسم اولین سالگرد زلزله سرپل ذهاب

یاد بود اولین سالگرد زلزله سرپل ذهاب حجت الاسلام حسین مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب
کد خبر: ۹۰۷۷۱۱۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب :حجت الاسلام حسین مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل   به مناسبت اولین سالگرد حادثه غم انگیز زلزله 21 آبان ماه 96 ضمن تسلیت به همه مردم زلزله زده علی الخصوص حادثه دیدگان و خانواده های متوفی علی الخصوص درشهرمقاوم و انقلابی مظلومان فاتح سرپلذهاب اذعان داشت : درس اصلی زلزله درس برادری ،وحدت بین مردم و مسئولین و همدردی و نوع دوستی مردم ایران اسلامی بود.

 

ایشان درس دیگر را پای کار بودن نظام ،نهادهای دولتی و سازمان های نظامی و انتظامی برای خدمت به اقشار مختلف مردم چه شیعه و چه سنی و چه اهل حق دانست.

 

مهدوی اذعان داشت: زلزله سرپلذهاب سند رسوایی معاندین نظام و ولایت فقه و شبکه های تبلیغاتی دشمن بود که با دروغ پردازی سعی در تبلیغ جدای نظام و ولایت از مردم متفرقه بین شیعه و سنی و اهل حق را داشتند.

 

وی با تشکر ازهمه مردم و مسئولین که در حادثه زلزله زحمت کشیدند بیان داشت: حادثه زلزله ثابت کرد نهادهای انقلابی و مردم ولایی و متعهد و با تقوا در همه حادثه ها به داد مردم و نظام می رساند و باید مردم ومسئولین قدرنهادها و افراد انقلابی و والایی را دانسته و مسئولیت ها را به این گونه افراد بسپارند .

 

وی در پایان گفت: جا دارد از رهبری عزیزتر از جانمان که با قدم خود ،بیان خود ودغدغه مندی خود مردم زلزله زده را یاری کردند تشکر و قدردانی نموده و از همه مردمی که در این حادثه صبوری کردند و در کمبودها بار دیگر درس مقاومت را به رخ همگان کشاندند تشکر نموده و از مسئولین درخواست نماییم که شکراین مردم را با خدمت رسانی بموقع خود ادعا کنید.

 

ارسال نظرات