خبرهای داغ:
معاونت سیاسی سپاه شاهرود گفت: دشمنان تلاش و کارکرد خود را در فضای مجازی و حقیقی بر نسل نوجوان و جوان تمرکز کرده و تلاش می‌کند آن‌ها را از هویت و شخصیت خود دور کرده و بی هویت نماید.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۹۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار علی اصغر رجبی در نشست بصیرتی حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند که با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و مربیان صالحین در محل حوزه برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه تلاش دشمنان در حوزه نرم و فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی ما متمرکز شده است اظهار کرد: دشمنان در تغییر سبک زندگی از معماری و پوشاک و تغذیه دشمن از آموزه‌های خود ما استفاده کرده است، اما خودمان حواسمان نیست و در زمین دشمن حرکت می‌کنیم.
وی افزود: دشمنان ما به احکام اسلام به خوبی در موضوعات سبک زندگی عمل می‌کند، اما فرهنگ منحط خود را برای ما ترویج می‌کند تا ما را عقب مانده نگه دارد.
معاونت سیاسی سپاه شاهرود با تاکید بر اینکه امامان ما سلامتی و امنیت را در سخنان خود بیان می‌کنند گفت: سلامتی و امنیت دو مقوله‌ای است که همه وقتی دارند قدر آن را نمی‌دانند و وقتی که آن‌ها دچار خطر می‌شوند قدر آن را می‌دانند و نباید اینگونه باشد و دشمن به دنبال ضربه زدن به این دو مقوله مهم است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهار کرد: دشمنان تلاش و کارکرد خود را در فضای مجازی و حقیقی بر نسل نوجوان و جوان تمرکز کرده و تلاش می‌کند آن‌ها را از هویت و شخصیت خود دور کرده و بی هویت نماید تا بتوانند آن‌ها را به هر سو که می‌خواهد بکشاند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها