فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 265 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 265 میلیاردکالای قاچاق در مدت هفت ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۸۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار" غلامعباس غلامزاده" در جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به عنوان اولویت اول برنامه های خود قرار داده و دلیل آن نیز حمایت از کالای داخلی و کمک به شرکت ها ومردم عزیز ایران اسلامی است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این زمینه توفیقات خوبی داشته و در سال جاری بیش از 243 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام 8 باند بزرگ قاچاق کالا در سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت، بیش از 926 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان از افزایش 21 درصدی کشفیات خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 265 میلیارد و 405 میلیون و 180 هزار ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه مبارزه بی امان با قاچاق کالا در دستور کار ناجا است گفت: از مردم عزیز درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا را به  سامانه110 پلیس گزارش کنند.

ارسال نظرات