مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:به منظور نشان دادن از خود گذشتگی و عظمت شهیدان, در سال آینده کنگره بزرگ شهدای استان ایلام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۸۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم تجلیل از شهدای پاسدار که در محل مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد، گفت: عزت امروز انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور بدون تعارف مدیون خون شهدا است.
وی افزود: آنها در دفاع مقدس از بهترین دارایی, یعنی زندگانی خود گذشتند و دشمن را سرجای خود نشاندند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تشریح کرد: خانواده شهدا نیز نقش برجسته ای را در انقلاب و حق بزرگی بر گردن ما و نظام اسلامی دارند.
وی خاطر نشان کرد: ذره ذره این خاک عرصه مجاهدت و رشادت های شهدا و جانبازان ما است؛ آن افتخار آفرینی ها منجر شد تا ما امروز به این کشور افتخار کنیم.
سردار حسینی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان ایلام در سال آینده اضافه کرد: برای نشان دادن از خود گذشتگی و عظمت شهیدان, در سال آینده کنگره بزرگ شهدای استان ایلام برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تاکنون اقدامات مناسبی در کنگره صورت گرفته است، تلاش شده تا جایی که ممکن است خاطرات، سرگذشت، کتب, مستند و آثار شهدا را جمع آوری کنیم. 
سردار حسینی افزود: از خانواده شهدا نیز تقاضا مندیم اگر آثار و مستنداتی دارند به ما ارجاع دهند تا این کنگره به نحو احسن برگزار شود.
 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار