مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: پیدایش انقلاب اسلامی توسط مساجد ،هیأت های مذهبی،تفکر الهی،فکر و اندیشه دینی، مراجع و در صدر همه ی موارد فکر و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از عوامل بوجود آورنده انقلاب در برهه بسیار حساس سال۱۳۵۷ بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۸۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان با بیان اینکه انقلاب بنا به فراز و نشیب ها راه خود را پیموده است اظهار داشت: انقلاب اسلامی برخلاف بسیاری از انقلاب ها در دنیا توانسته است پایدار و مسیر حرکت خود را حفظ نماید .

وی با اشاره به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ،تصریح کرد: سرعت قطار انقلاب کم و زیاد شده ولی ایستادگی در انقلاب انجام نشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در چهل ساله انقلاب، انقلاب بحران های زیادی به خود دیده است، تصریح کرد:  از بحران های انقلاب می توان به جنگ، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی، جنگ های نیابتی ومنطقه ای که با مدیریت و به ثمر رساندن به نفع انقلاب باعث ثبات اهداف انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام بیگدلی از  تعریف راهبرد غرب برای چهل سالگی انقلاب اشاره نمود و تصریح کرد: دشمن با این تفکر در تلاش است که از درون انقلاب بر علیه انقلاب ضربه بزند.

وی با بیان اینکه دشمن با نفوذ به تصمیم گیران انقلاب توانسته است نقش آفرینی کند خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب به دست رسانه، مساجد ، روحانیت، دانشگاه ها می باشد که کوتاهی در این امر خیانت به خون شهدا، ایثارگران و امام (ره) است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز انقلاب از بعد علمی پیشرفت کرده است عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب در بعد های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی باید تبیین شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از قضایا و مسائل مهم در بحث تداوم انقلاب است،تصریح کرد: پیدایش انقلاب منوط به ماندگاری آن است.

بیگدلی به  تقویت هیأت ها، مساجد و مراکز دینی اشاره نمود و ابراز داشت: عدم تقویت انقلاب خیانت به نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به رسیدن انقلاب به تمدن اسلامی تصریح کرد: تمدن انقلاب اسلامی باید مطالبه همه مردم جمهوری اسلامی باشد و  باید تعالی خود راحفظ نماید .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از همراهی مردم با انقلاب ونظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب را مردم بوجود آوردند و حافظ آن هم خودشان می باشند.

حجت الاسلام بیگدلی با توجه به انتظارات مردم از مسئولین نظام گفت: خدمت یکی از انتظارات مردم در عرصه های مختلف می باشد .

وی افزود: استفاده صحیح از ساعات اداری، سوء استفاده از سمت و جایگاه خود برای سرکار آمدن اقوام و آشنایان، عدم دریافت حقوق های نجومی از انتظارات مردم از مسئولین نظام می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه عدم مدیریت وضعیت فعلی کشور را دچار مشکل کرده است عنوان کرد: با وجود شرایط خاص حاضر وقتی یک کارگر با حقوق دریافتی نمی تواند زندگی خود را مدیریت کند برای یک مسئول باید زجر آور و دردناک باشد .

بیگدلی با اشاره به اینکه انقلاب به اوج خودش رسیده است و کشور های حق وتو خواهان تصمیم گیری ایران هستند اظهار کرد:علاوه بر آرمان ها و دستاوردهای انقلاب که باید در اطلاع مردم قرار گیرد ،سختی ها و کاستی های انقلاب نیز باید بیان شود .

وی بنا به فرمایش امام (ره) که اگر بسیج و سپاه نبود انقلاب نبود عنوان کرد: دشمن با هدف گیری بسیج و سپاه خواهان نابودی نظام است که به حول و قوه الهی این امر صورت نخواهد گرفت و سپاه و بسیج چون از مردم هستند دشمن به خواسته خود دست نمی یابد .

ارسال نظرات