در رویارویی 40 ساله انقلاب اسلامی با جبهه استکبار و در رأس آنها آمریکا، همیشه این آمریكا بوده كه شكست خورده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۷۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ كارشناس مسائل سیاسی در نشست هسته های هادیان سیاسی بسیج شهرستان بن گفت: آنچه امام خامنه ای مدظله العالی در مورد دشمن از ما می خواهد این است كه دشمن را كاملا بشناسیم و فریب نقشه های استكبار جهانی به سركردگی آمریكا را نخوریم.

آقای رفیعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در روز 12 آبان در جمع دانش آموزان، اظهار داشت: لازم است حوادث تاریخی و اتفاقات پیش آمده در تاریخ معاصر ایران را با شیوه های جذاب برای جوانان بیان كنیم، تا جوانان با تاریخچه استعمار آشنا شوند و فریب دستكش های مخملین آنها را نخورند.

وی افزود: یكی از مهمترین وظایف هادیان سیاسی تبیین نظریه مقاومت در بین مردم و خصوصا جوانان است، تا نسل های سوم و چهارم انقلاب با محسنات این نظریه آشنا شوند و به این قضیه پی ببرند كه تنها راه پیروزی بر دشمنان و سر و سامان دادن به اوضاع نابسامان اقتصادی حركت در مسیر مقاومت و اقتصاد مقاومتی است.

كارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که در رویارویی 40 ساله انقلاب اسلامی با جبهه استکبار و در رأس آنها آمریکا، همیشه این آمریكا بوده كه شكست خورده و مغلوب شده است و این آمریكاست كه قدرتش روز به روز كاهش یافته و رو به افول است.

ارسال نظرات