خبرهای داغ:

اعزام ۲۹۳ دانش آموز شادگانی به اردوهای راهیان نور

خواهر نیک نژاد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان گفت: این اردو به منظور گرامیداشت و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و میثاق با رهبر فرزانه انقلاب و تقویت روحیه شهادت طلبی و آشنایی با فرهنگ شهدا و ایثار و از خودگذشتگی ، تعداد۲۹۳ نفر دانش آموز مقطع متوسطه دوم به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۶۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

مراسم بدرقه با تجمع دانش آموزان خواهر وحضور مسئولین شهرستان، نیروی انتظامی و سخنرانی امام جمعه محترم در سالن ۹ دی ناحیه شادگان برگزار شد.

در این مراسم حاج آقا شرفی از دست اندرکاران این نهضت جهادی، فرهنگی و گستره تشکیل آرمانهای فرهنگی در قالب راهیان نور که از مهمترین برنامه ها در سطح کشور است به همت سپاه، اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید با یک حرکت منسجم ، خوب و مداوم در این شهرستان برگزار شد تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

ایشان در رابطه با فرهنگ شهدا و شهادت عنوان کردند : اسلام با جهاد و شهادت شروع شد و به حمدالله پیروز شد و همچنان اسلام بر این دو بعد مهم که با حرکت به سوی دفاع از ارزشها ، دفاع از ارزشهای ۲۲ سال مجاهدت و تبلیغ و ارشاد پیامبر(ص) استوار است و هم نتیجه مهم این حرکت جهادی می تواند دو رتبه مهم را در پیش داشته باشد؛ یکی پیروزی قاطع و دیگری پیروزی خون بر شمشیر که همان شهادت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها