خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 22 شهید عسگری بالانج سپاه ارومیه:

یادواره شهدای روستای میرشکارلو ارومیه برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 22 شهید عسگری بالانج سپاه ارومیه از برگزاری یادواره شهدای روستای میرشکارلو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۶۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

 مهدی درستی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت  هفته بسیج و تقارن با هفته وحدت برنامه های متنوع و مختلفی در این روستا برگزار خواهد شد که یکی از برنامه‌های شاخص برگزاری یادواره شهدای روستای میرشکارلو با محوریت شهید جمیل عطایی بخشنده می باشد.

وی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی می‌باشد، ادامه داد: مهمانان دیگری از بین مسئولان استانی، شهری و ... نیز برای حضور در این رویداد فرهنگی دعوت شده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این شهید از همرزمان حجت الاسلام سرایی است بنابراین سخنران ویژه مراسم صحبت‌های شنیدنی از شهید بزرگوار خواهند داشت که با هدف شناخت هر چه بیشتر شهید بزرگوار حجت الاسلام سرایی مطالبی ارائه خواهند داد.

درستی با بیان اینکه شهید عطایی بخشنده هنرمند بوده و در رشته‌های خطاطی و نقاشی فعالیت داشته‌اند، اضافه کرد: پس آثار شهید را جمع آوری کرده و در صورت امکان نمایشگاهی از آثار هنری ایشان برپا خواهیم کرد.

وی در ارتباط با زمان و مکان برگزاری مراسم نیز عنوان کرد: سوم آذر ماه ساعت 15 در مسجد روستای میرشکارلو این محفل معنوی با حضور اقشار مختلف مردم و ساکنان این روستا برگزار خواهد شد که امید است توسط آحاد جامعه نیز مورد استقبال قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات