خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: ضرورت تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل موجب الگو پذیری ملت های آزادیخواه جهان شده که دراین برهه از زمان تاثیر گذار بوده است به همین منظور باآغاز هفته بسیج بیش از ۵۰ عنوان برنامه های عمرانی محرومیت زدایی ،فرهنگی هنری ،ورزشی ،یادواره شهدا وغباروربی مزار شهدا و تجمع بسیجیان در ۵ آذر برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۶۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،جلسه شورای اداری هندیجان در عصر سه شنبه با حضور فرماندار ، نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان محلی همراه با رونمایی از۲جلد کتاب و تقدیر از تلاش های رئیس اداره ثبت احوال در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در این جلسه اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد امام راحل هندیجان و ناحیه سپاه حدود ۱۰ واحد مسکونی مددجویان در قالب طرح محرومیت زدایی در هفته بسیج احداث خواهند شد و همچنین همایش پیاده روی و دیدار با خانواده های معظم شهدا از عمده برنامه های متنوعی هستند که با آغاز هفته بسیج اجراء خواهند شد.

وی افزود: در ۱۰و۹ آذر حدود ۲۵۰ نفر از بسیجیان دانش آموز دخترمدارس با همکاری آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی به مدت ۲ روز با ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب همراه با راوی و مبلغ طلبه اعزام خواهند شد که مرحله دوم نیز برای دانش آموزان بسیجی پسر برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی هندیجان میرزاپور اظهار کرد: تقویت نهاد های فرهنگی می بایست در اولویت امور شهرستان قرار گیرد که در سال ۹۷ همه انجمن های فرهنگی وهنری در هندیجان فعال گردیده واین افتخار را داریم که درب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خدمات رسانی به هنرمندان و انجمن های و اصحاب رسانه باز است.

وی افزود : در هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی وهنری برای آشنایی جوانان با رشا دتهای رزمندگان و شهدا با همکاری هنرمندان بسیجی و هنرمندان انجمن هاوکانون ها در سطح شهرستان برگزار خواهندشد.

فرماندار هندیجان با لزوم بهتر برگزاری برنامه های هفته بسیج و همکاری تمامی ادارات ، نهادها و ارگان های شهرستان تاکید کرد: ایثار و رشادتهای آحاد مردم دردوران هشت سال دفاع مقدس ارزشمنداست و از خودگذشتگی شهدا به ایران اسلامی عزت وافتخار داده و همه ماها مدیون آنها هستیم.

وی افزود : اقدامات خوبی در جهت رفاه حال مردم انجام گرفته یا در حال پیگیری هستیم که نیاز به همکاری مردم و مسئولان است و از اصحاب رسانه و خبر خواسته می شود در جهت فرهنگ سازی در رفع مشکلات همکاری داشته باشند.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گلمرادی اظهار داشت: در زمینه های کشاورزی، صید وصیادی و تجارت به علت سو ء مدیریت ها مشکلاتی بوجود آمده که انتظار می رود مسئولان استانی و کشوری برای رونق اقتصاد مردم محروم هندیجان اقدامات تاثیرگذاری داشته باشند.

در ادامه جلسه شورای اداری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و شهردار شهرزهره و رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت در خصوصا اقدامات انجام گرفته و مشکلات موجود در حوزه کاری خود صحبت هایی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها