خبرهای داغ:

اعلام آمادگی گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان در هفته بسیج

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا هندیجان از آمادگی بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان در برگزاری بیش از ۱۰ برنامه متنوع هفته بسیج و همچنین در اجرای حفظ انسجام و ساماندهی نیروهای گردان بصورت دسته ایی در پایگاه مقاومت شهیدسردار پاسدارنعمت الله قائد خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۵۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: نیروهای بسیج گردان عملیاتی امام رضا(ع) در کلاس های آموزشی و فراخوانی ها و رزمایشات حضوری فعال با ساماندهی شده دارند که تاکنون موفق بوده اند.

وی افزود : ساماندهی همراه با هدف حفظ انسجام در بکار گیری بسیجیان در دسته ها با همکاری فرمانده گروهان ها در پایگاه شهید قائد مستقر در مسجد شهید قنوتی هندیجان شمالی با استقبال خوب نیروهای گردان عملیاتی امام رضا(ع) انجام گرفته شد.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گردان در دفاع از کشور گفت: تمام بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) با امکانات موجود گردان و فراگیری آموزش های لازم و ضروری در تمام سطوح اکنون در بالاترین آمادگی دفاعی و رزمی و امنیتی قرار دارند و درهر شرایطی در دفاع از کشور و اسلام تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده کامل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها