برای حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و اسـتمرار تولید، به منظور فعالیت مجدد کشاورزی، برگه‌های اخطار برای مالکین این اراضی صادر و تحویل آنان شدکه بر این اساس کار کشاورزی دراین زمینها آغاز شده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۵۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم حکمت شعار افزود : برای حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و اسـتمرار تولید، به منظور فعالیت مجدد کشاورزی، برگه‌های اخطار برای مالکین این اراضی صادر و تحویل آنان شدکه بر این اساس کار کشاورزی دراین زمینها آغاز شده است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی گفت : بایر گذاشتن اراضی حاشیه شـهر و روستا توسط افراد، زمیـنه فروش و ساخت و ساز غیرمجاز اراضی را فراهم کرده و سبب خروج این اراضی از گردونه کشت و کار می‌شود.

 این مسئول از تهیه بانک اطلاعات امکانات لجستیک در شرایط بحرانی در شهرستان سوادکوه شمالی و ارائه توانمندی‌های بالفعل و بالقوه این مدیریت در این بانک اطلاعاتی خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این بانک اطلاعاتی اهمیت و لزوم واکنش سریع و صحیح در زمان بحران‌های طبیعی و کاهش اثرات آن است.

 حکمت‌شعار با اشاره به ضرورت وجود بانک اطلاعاتی در شهرستان، گفت : بروز بلایای طبیعی موجب بوجود آمدن هزینه‌های مالی و انسانی سنگین برای جوامع شده و روز به روز نگرانی‌ها در این زمینه افزایش می‌یابد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها