فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه مطرح کرد:
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه در نخستین همایش تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرورش دام با محوریت شبانان و گله‌داران در رستم‌آباد اظهار کرد:شبانان و چوپانان با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات تولید دام و فراورده‌های آن در تولید پایدار و اقتصاد مقاومتی بدون هیچ‌گونه هماهنگی و بخشنامه‌ای در تولید نقش‌آفرینی می‌کنند و خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۴۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه در نخستین همایش تجلیل از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرورش دام با محوریت شبانان و گله‌داران در رستم‌آباد اظهار کرد: محوریت فعالیت سپاه در کنار حفظ انقلاب و برقراری امنیت پایدار محرومین زدایی است.

سردار سید ضیاءالدین حزنی با اشاره به نقش کلیدی شبانان در تولید پایدار دامی افزود: تاکنون مراسم تجلیل و تقدیر از شبانان در ۱۰ استان برگزار شده است.

دامداران و شبانان سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی

وی شبانان، گله‌داران و دامداران را سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: شبانان و چوپانان با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات تولید دام و فراورده‌های آن در تولید پایدار و اقتصاد مقاومتی بدون هیچ‌گونه هماهنگی و بخشنامه‌ای در تولید نقش‌آفرینی می‌کنند و خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند.

تولید ۲۵ درصد فراورده‌های دامی توسط گله‌داران گیلانی

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه چوپانان گیلانی کمتر از یک درصد جمعیت این استان را شامل می‌شوند گفت: ۲۵ درصد گوشت و فراورده‌های دامی کشور توسط این قشر تولید می‌شود و این سهم از تولید بدون هیچ‌گونه حمایتی درخور تقدیر است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه با اشاره حضور مردم کوشا و مسؤولین حامی در کشور بیان کرد: باید با مساعدت و همیاری مردم و مسؤولین مشکلات کشور رفع و گام اساسی و بلند در جهت تولید و اشتغال فراهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه رسالت سپاه کار در کنار مردم و برای مردم است گفت: پاسداران سپاه افتخار می‌کنند که در کنار دولت و مردم برای کشور خدمت می‌کند.

حزنی با اشاره به نقش توانمندی سپاه در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی گفت: تمامی ارکان و اقشار سپاه و بسیج در تلاش‌اند تا چهره کشور را از محرومیت بزدایند و با آموزش مستمر و ایجاد پویایی در تولید سهم تولیدات و اشتغال کشور را افزایش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات