فراخوان مسابقات نوآوری‌های صنعتی آغاز شد و بر این اساس، محققان، دانشجویان، اساتید، نخبگان و ... تا اول خردادماه سال ۹۸ برای ارسال آثار خود مهلت دارند.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۳۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس حسین مازندرانی مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفت‌وگویی از اعلام فراخوان برای شرکت نخبگان، اساتید، دانشجویان، محققان، نوآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در عرصه فناوری و صنعت کشور و ارائه راهکار‌های میان‌بر در صنعت با رویکرد حل مساله خبر داد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه توجه به علم و فناوری، سازمان بسیج مهندسین صنعتی در نظر دارد با همکاری بسیج وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت و سازمان انرژی اتمی برای برگزاری مسابقات «نوآوری‌های صنعتی» برای رفع چالش‌ها و مسائل کلیدی کشور اقدام کند. 

وی افزود: ما با پنج وزارتخانه صحبت کردیم تا مسائل کلیدی را مطرح کنند. هرکدام از این وزارتخانه‌ها در شورای سیاست‌گذاری یک کارگروه تخصصی تشکیل دادند و هرکدام تعدادی از مسائل کلیدی کشور در زمینه آن وزارتخانه را اعلام کردند که این مسائل مطرح شده و پس از بررسی‌ها، ۱۳ مساله به عنوان محور‌های مسابقه درنظر گرفته شد.

مازندرانی ادامه داد: براین اساس، دانشجویان و محققان می‌توانند بنابه علاقه خودشان، بر روی هرکدام از این مسائل تحقیق و پژوهش کرده و آثار خود را برای ما ارسال کنند که مهلت ارسال آثار نیز تا اول خرداد ماه سال آینده است.

به گفته وی، به طرح‌های برگزیده این جشنواره جوایز نقدی و خدمات کسر از خدمت سربازی اعطا می‌شود.


آماده‌باش به محققان برای ارائه «نوآوری‌های صنعتی» با آغاز فراخوان مسابقات نوآوری های صنعتی
ارسال نظرات