خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کارمندی شهید مدنی(ره) سپاه عاشورا:
فرمانده حوزه کارمندی شهید مدنی(ره) سپاه آذربایجان شرقی گفت: هفته بسیج یادآور وحدت، همبستگی، همراهی، همدلی ملت ایران برای رسیدن به آرمان‌های متعالی و رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۰۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار محمودزاده افزود: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است و امروزه باید تمام دستگاه‌ها و نهادها در راستای حفظ و پیشرفت انقلاب تلاش کنند و سپاه هم در این راستا تمام تلاش را به کار گرفته تا بتواند موفق باشد.

وی اضافه کرد: امروز بیش از 39 سال از فرمان تاریخی رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام(ره) برای تشکیل بسیج عمومی و ارتش 20 میلیونی این مصداق بارز شجره طیبه که اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی‌السماء است می‌گذرد و امروز برای همه ثابت شده که بسیج یک نسخه شفابخش است.  

محمودزاده نگاه جدی به محرومیت زدایی در روستاها را از اولویت‌های کاری سپاه و بسیج برشمرد و اظهارداشت: امروز بسیج توانسته حرکت‌های مثبتی را در این باره به اجرا برساند و بیشتر تمرکز خود را بر محرومیت‌زدایی در روستا ها  گذاشته است.

محمودزاده از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: حوزه کارمندی شهید مدنی(ره) همچون سال های گذشته برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و عمرانی را در این هفته برگزار می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها