خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: روحیه دانشجوی بسیجی روحیه مطالبه گری است.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۹۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در دیدار با فرمانده و کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان که مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان حضور داشتند، با اشاره به وظایف گسترده بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و شرایط حساس کنونیی گفت: یکی از سخت ترین وظایف دانشجویان بسیجی در دانشگاه ها مقابله سیاسی است.
وی در ادامه به توجه به سابقه حضور خود در دانشگاه و به خصوص در بسیج دانشجویی افزود: بنده با تمام وجود شرایط و سختی های کار شما را درک می کنم.
فرمانده سپاه استان سمنان خواستار گسترش ، تعمیق و تحکیم رابطه مجموعه بسیج دانشجویی استان با مجموعه سپاه استان سمنان شد و افزود : با توجه به حضور سابق بنده در سپاه ناحیه شاهرود ، ارتباط گسترده ، جامع و متقابلی با مجموعه بسیج دانشجویی استان ، دانشگاه های شهرستان شاهرود و همچنین سپاه ناحیه این شهرستان وجود داشت.
وی همچنین در ادامه با توجه به حضور جمعی از فرماندهان بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان گفت : روحیه دانشجوی بسیجی روحیه مطالبه گری است.
دامغانی با توجه به اهمیت فعالیت های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها ، خواستار تشکیل یک قرارگاه با حضور همه زیرمجموعه های سپاه استان از قبیل بسیج کارکنان ، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی به منظور هماهنگی و پیش برد اهداف عالیه بسیج دانشجویی شد و افزود : ایجاد این قرارگاه به منظور هم افزایی و همکاری گسترده تر بسیار مهم و موثر است.
در انتهای این دیدار از فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه های هدف استان سمنان تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها