خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه این تفکر و منش انقلابی است که کشور را رو به جلو به پیش برده و می برد، گفت: هرجا که با روحیه انقلابی پیش رفته‌ایم موفقیت کسب کرده‌ایم و هرجا که با روحیه غیر انقلابی و غربگرایی و تکیه به اجانب پیش رفته‌ایم پس رفت داشتیم.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۷۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

تفکر و منش انقلابی کشور را رو به جلو پیش می بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در مراسم تجلیل از ارکان مساجد نمونه شهرستان همدان که در مسجد سیدالشهداء شهرک شهید مدنی برگزار شد، به مسئله آمریکا و دشمنی آنها با جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

وی گفت: با گذشت زمان، مشخص شد که سخن امام خمینی(ره) درباره آمریکا که آن را شیطان بزرگ خطاب کرده بودند تا چه حد درست بود و بعد از گذشت سال‌ها در هر جای دنیا که کشتار و جنایتی صورت می‌گیرد آمریکا در آن نقش دارد؛ از پیدایش منافقین و حمایت آمریکا از آنها گرفته تا پیدایش القاعده، داعش، طالبان و حمایت از کشتار مردم بی‌دفاع یمن به دست مزدوران سعودی و جنایات اسرائیل که همه این‌ها نشان دهنده خوی شیطانی و جنایت پیشه ایالات متحده آمریکا است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: جمهوری اسلامی توانسته هیمنه آمریکا را در دنیا بشکند و آنها را ذلیل و رسوا کند و ما می‌بینیم که فرزندان انقلاب چه در صحنه علمی و چه در صحنه نظامی آنها را مبهوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این تفکر و منش انقلابی است که کشور را رو به جلو به پیش برده و می برد، گفت: هرجا که با روحیه انقلابی پیش رفته‌ایم موفقیت کسب کرده‌ایم و هرجا که با روحیه غیر انقلابی و غربگرایی و تکیه به اجانب پیش رفته‌ایم پس رفت داشته و در جا زده‌ایم.

برزگر افزود: چطور کشوری که موشک می‌سازد و جنگنده تولید می‌کند از ساخت خودرو و مسائل پیش پا افتاده عاجز می‌ماند، این نشان وجود دو تفکر جدا از هم حاکم بر جامعه است، یکی تفکر انقلابی و دیگری تفکر غربگرا است.

وی در پایان از زحمات هیأت امنا و ارکان مسجد و پایگاه تشکر کرد و مسجد را محل تولد نیروهای انقلابی و محل اجتماعات انقلابی برشمرد.

در این مراسم از هیأت امنای مسجد به دلیل فعالیت‌های فرهنگی برجسته در مسجد و پایگاه امام باقر(ع) سپاه ناحیه همدان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات