مصطفی برزگر
مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام :
سرهنگ علیپور ، از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۴۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری ایلام عنوان کرد : جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف کمک به ایجاد شور و نشاط علمی در بین جوانان نخبه استان ، توسعه فرهنگ تحقیق ، پژوهش و نوآوری و الگوسازی در بین آحاد مختلف جامعه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با شناسایی و کشف استعدادهای پویا و حمایت همه جانبه از طرح و ایده های نوین و مورد نیاز جامعه زمینه حضور نخبگان استان در کارگروههای مختلف را فراهم آوردیم ، تا گامی بلند در راستای مرتفع نمودن مشکلات حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در استان و کشور برداریم.

علی پور ادامه داد: استان ایلام از نخبگان مستعد ، نوآور ، خلاق و ایده پردازی برخوردار است که در صورت حمایت های مادی و معنوی می توانند مهارت های خارق العاده ی خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور برسانند و در این راستا نیازمند حمایت و هدایت مسئولان و نهادهای امر هستند.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام در بخش دیگری از اظهارات خود اذعان کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری در دو سطح استانی و ملی برگزار شده و منتخبین جشنواره استانی که از نوآوران ، نخبگان و فعالان عرصه علمی استان هستند طی مراسمی با حضور مسئولین استانی تجلیل خواهند شد و آثار آنها به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد : نمایشگاهی از آثار و طرح های منتخب نخبگان نیز در جریان برگزاری جشنواره علمی جهادگران عرصه علم و فناوری که نشانی از دستاوردهای علمی ، پژوهشی و نوآوری دانشوران بسیجی، در راستای بالندگی تعالی ایران اسلامی است در هفته بسیج  برپا خواهد شد  .

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام در پایان اظهارات خود با بیان اینکه مراسم تجلیل از نخبگان استان در هفته بسیج برگزار خواهد شد عنوان کرد: عموم علاقمندان می توانند در مراسم اختتامیه این مراسم  و افتتاحیه نمایشگاه علمی که در هفته بسیج برگزار می شود شرکت نمایند.

گفتنی است سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، طی مدت فعالیت خود توانسته است طیف وسیعی از نخبگان استان را قالب کارگروههای مختلف فرهنگی ، علمی، سیاسی، علوم انسانی و پزشکی را جذب و سازماندهی نماید.

 

ارسال نظرات