یادواره شهدای اهل سنت صومای برادوست ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۴۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یادواره یکصد شهید اهل سنت بخش صومای برادوست ارومیه با شرکت خانواده ها، روحانیون اهل سنت و مسئولین محلی برگزار شد.

حجت الاسلام میرزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3 حمزه(ع) در این مراسم با اشاره به جایگاه شامخ شهیدان، امنیت و آسایش در این منطقه مرزی را مرهون ایثارگری ها و فداکاری های شهیدان دانست و افزود: گرامیداشت یاد شهیدان ادامه مسیر شهداست و اینک وظیفه ماست که ادامه دهنده راه باعزت شهدا باشیم.

وی با اشاره به رشادت های جوانان این مرز و بوم در طول انقلاب اسلامی، مخصوصا در طول دوران دفاع مقدس در برابر توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی، افزود: مکتبی که امام را تربیت کرد مکتب شهادت بود که اسارت نداشت، ذلت نداشت و ملت ایران با پیروی از امام (ره) در مقابل تهدیدات دشمن نهراسید و با دشمنانی جنگید که تمام دنیای استکبار پشت سرشان بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امام و مردم به خدا توکل کردند و به وعده نصرت الهی ایمان داشتند و امروز ما نیز باید با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب بار دیگر سیلی محکمی بر دشمنان بزنیم.

میرزایی ادامه داد: شکست های پی در پی آمریکا از ایران اسلامی، عدول نکردن ملت ایران از آرمان های خود، مقاومت در برابر انواع فتنه ها و تهدیدات و صدور انقلاب اسلامی به ملت های حقیقت جوی دنیا و شکست هیمنه آمریکا در جهان باعث شده است آمریکا پیش از پیش به فکر تقابل با جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات