خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای نگهبان در همدان با اشاره به اینکه امروزه افول آمریکا در جامعه بین الملل رقم خورده است و در مقابل، ایران در جایگاه حساس و مهم قلب آسیای غربی قرار گرفته است، افزود: امروزه راهکار نجات کشور برگشت به روحیه انقلابی و بسیجی و اعتماد و عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به تولیدات داخلی است.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۹۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

راهکار نجات کشور برگشت به روحیه انقلابی و بسیجی و نگاه به داخل/ افول آمریکا در جامعه بین الملل رقم خورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام جلال مرادی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر شورای نگهبان در نهاوند اظهار داشت: وظیفه شورای نگهبان همانطور که از نامش پیداست، نگهبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و رسالت شورای نگهبان حراست از دو جهت اسلامیت و جمهوریت ایران است.

وی افزود: این وظیفه شورای نگهبان بر عهده تمام افراد مؤمن و متعهد جامعه است، اما در مواردی خاص بر عهده شورای نگهبان قرار داده شده است.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان همدان ابراز داشت: در قانون، نگهبانی از شرع و قانون به ۶ نفر فقیه حقوقدان که منصوب ولایت هستند واگذار شده است.

وی ادامه داد: جمهوریت نظام را نیز در راستای نظارت و تایید به شورای نگهبان و به خصوص به هیئت‌های نظارت در استان و شهرستان که بدون دستمزد و با انگیزه الهی فعالیت می‌کنند واگذار کرده است.

مرادی با بیان اینکه اعتماد مردمی که به پای صندوق‌های رأی می‌آیند بهترین سرمایه‌ ما و همکاران ما در هیئت‌های نظارت است، افزود: باید حواسمان به دشمنی دشمنان نسبت به این جایگاه باشد چراکه آنچه جمهوریت نظام را حفظ کرده همین شورای نگهبان است.

وی عنوان کرد: دشمنان با نظام اسلامی ایران سر سازش ندارند، آنها هم با اسلامیت و هم با جمهوریت نظام ایران مشکل دارند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در همدان با اشاره به نمونه‌هایی از عناد فراوان دشمنان در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب گفت: یکی از آنها این است که بحث اسلام هراسی را راه انداخته‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان ما به گفته ریچارد هاوس معتقدند که باید دو اسلام را راه‌اندازی کنند و به غیر از این دو نباید اسلام دیگری وجود داشته باشد، اول اسلام القاعده و دیگری اسلام لیبرالی و مردم دنیا هر کدام از اینها را انتخاب کنند، غرب برنده است بنابران اسلام هراسی را با القاعده شروع کردند تا به سمت اسلام لیبرال برسند.

مرادی ابراز داشت: دشمنان نمی‌گویند مسلمان نباشید بلکه می‌گویند مسلمان لیبرال باشید که امروزه از همین راه ما ضربه‌هایی را می‌خوریم.

وی با بیان اینکه امروزه اقتصاد لیبرالی مردم را فلج و نظام را با مشکل مواجهه کرده است، افزود: از جهتی دیگر در منطقه بحث ایران هراسی را مطرح می‌کنند ‌و در صدد تشکیل ناتوی عربی هستند که روز به روز خداوند نقشه‌های آنها را برملا می‌کند همانند قضیه‌هایی که در استانبول و یمن اتفاق افتاد که رسوایی‌های زیادی برای آنان داشت.

مسئول دفتر شورای نگهبان در همدان با اشاره به اینکه از همه مهمتر این است که در داخل کشور بحث انقلاب هراسی را راه‌اندازی کردند، اضافه کرد: مطالبه مقام معظم رهبری در چند سال اخیر در جمع مسئولین که بارها تکرار کرده‌اند انقلابی اندیشیدن و جهادی عمل کردن است.

وی یادآور شد: در همین رابطه، برچسب‌هایی  اعم از تندرو، دلواپس و... را به نیروهای انقلاب می‌زنند  تا کسی از انقلاب حرف نزند و از انقلابی بودن اسم نیاورد و این همان حربه‌ای است که دشمن به دنبال آن است؛ البته همواره شکست خورده‌اند.

مرادی ابراز داشت: دشمنان در آخرین ترفند دست به دامان مذاکره و برجام‌هایی برای موشک‌های کشور شده‌اند و متأسفانه برخی نیز در داخل کشور همسو و همصدا با آنها شدند؛ همین تحریم‌های اخیر آمریکا تمامی بزک کنندگان مذاکره و رابطه با غرب و آمریکا را رسوا کرد.

وی ادامه داد: این تعبیر قرآن است که شما تا دست از دینتان برندارید یهود و نصاری از شما دست بر نخواهند داشت اما هرجا که ما جلو برویم آنها ناچار هستند که عقب‌نشینی کنند و چاره‌ای نیز ندارند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در همدان با اشاره به اینکه امروزه افول آمریکا در جامعه بین الملل رقم خورده است و در مقابل، ایران در جایگاه حساس و مهم قلب آسیای غربی قرار گرفته است، افزود: امروزه راهکار نجات کشور برگشت به روحیه انقلابی و بسیجی و اعتماد و عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به تولیدات داخلی است.

وی ابراز داشت: اگر بتوانیم در جایگاه رسولان نظام و شورای نگهبان و نهاد نظارتی به عنوان کسانی که بصیرت‌افزایی را تکلیف می‌دانیم، این را به درون مردم هم برسانیم پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات