خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شما مردم باید به شهدایتان ببالید. شناسنامه و سجل هویت ملت ایران شهدا هستند و دنیا ما را با شهدایمان می شناسند. شهیدانی که برای متاع دنیا حرکت نکردند بلکه انها رفتند تا اسلام بماند.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۸۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین درسومین روز از کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین اظهار داشت: شهدا رمز پیروزی انقلاب هستند و به ما ثابت کردند که در این دوران هم می توان حسینی بود.

سردار غیب پرور افزود: تقدیم سه هزار شهید به انقلاب بهترین سند است بر این ادعا. استانی که سه هزار جگر گوشه را تقدیم کرده و قاطبه آنان جوان هستند.

این مسئول ابراز کرد: مردم قزوین مردمی هستند که پای اسلام و انقلاب ایستاده اند. هر کسی که بخواهد سندی محکم از مردم قزوین بخواهد، این سند سه هزار شهید شما هستند.

سردار غیب پرور گفت: بهترین تحیات نثار سه هزار شهید استوار استان قزوین، استانی که ارادت خود را به ساحت انقلاب اسلامی اثبات کرد.

وی ابراز کرد: خوشا به حال شما مردم که توانستید اقامه کنید یاد کسانی را که تا ابدیت مدیون آنهاییم.مادران شهیدان همسران و فرزندان شهیدان خاصه دختران گهر صفت شهیدان از برکات این جلسه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تبیین کرد: زبانها از وصف بزرگی شهید ابوترابی قاصرند که اسارت را به اسارت درآورد و هر مصیبت و هر رنج را تحمل کرد تا درس ایستادگی را به سایر ازادگان در اردوگاه های دیگر بیاموزد و این خصیصه منحصر به دوران اسارت نبود و بعد از ازادی نیز قبله گاه جوانان ما بود.

وی با گرامی داشت یادو خاطره شهید رجایی اذعان کرد: شهید رجایی شهیدی بی تکلف، زاهد اهل مناجات شب و دلداده علما بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: ای کاش مسوولان در مجالس شهدا بی تکلف بودن را تمرین کنند چرا که نه تنها رجایی بلکه همه شهدای ما چنین هستند.شهید رجایی نمونه و الگوی کامل عملی در برخورد با افراد و تهجد و عبادت در مقابل خداوند است.
وی یادآور شد: تاریخ اسلام یک اویس قرنی دارد که پیامبر را ملاقات نکرد اما دلداده پیامبر بود و از بین شهدای شما کسانی هستند که حتی یکبار امام راحل را ملاقات نکردند اما زاویه زاویه زندگی انها ترجمان محبت به امام بود و امام تندیس امروز انقلاب شد.

سردار غیب پرور عنوان کرد: شما مردم باید به شهدایتان ببالید. شناسنامه و سجل هویت ملت ایران شهدا هستند و دنیا ما را با شهدایمان می شناسند. شهیدانی که برای متاع دنیا حرکت نکردند بلکه انها رفتند تا اسلام بماند.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: فرزندان غیور قزوین در همه عملیاتها حضور داشتند و در سراسر جبهه های غرب حماسه آفرینی کرده اند و ای کاش زمین به زبان می امد و حدیث رشادت فرزندان شما را بیان می کرد. شهیدان، بی ادعا برای دفاع از انقلاب برخاستند و در جماران به ازای هر کلام امام راحل، فوج فوج از اقصی نقاط کشور جوانان با جانشان با خدا معامله کردند.

سردار غیب پرور اضافه کرد: شهیدان بزرگترین سرمایه وجودیشان که عمرشان بود را اهدا کردند تا بگویند پاسداری از انقلاب فقط و فقط قیمتش ماندگاری شما مردم است و می شود در قرن حاضر تحت مدیریت الهی و توحیدی جامعه را اداره کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: دشمن می خواهد سراغی از شهیدانمان نگیریم و اثری از اسلام و قران و پیامبر نباشد و اسلام آل سعود روی کار آمده و اسلام آمریکای بوجود آید.
پیام شهیدان ما ایستادگی مقابل این دشمن است. دشمنی استکبار، هر روز بیشتر می شود اما به فضل خداوند، نکبت تمام وجود آنها را فرا گرفته است.

سردار غیب پرور ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود در آمریکا می توان نتیجه گرفت آمریکا همان آمریکای چهل سال قبل نیست. امروز آمریکا یک ببر کاغذی است و باید بداند دوران بیداری آزادگان بویژه مسلمین فرا رسیده است. آمریکایی که انسانهای پست را در حجاز به کار گرفته و هیچ تفاوتی بین رژیم ال سعود و رژیم صهیونیستی ندارد و هر دو اهرم های آمریکا در منطقه هستند.

وی گفت: امروز به یمن بیداری اسلامی در منطقه آمریکا شکست می خورد و به قطع یقین جهان، متعلق به اسلام و کسانی است که سالهای سال در مکتب رسول خدا تلمذ کردند و به عنوان امت اسلامی به دفاع از اسلام می پردازند.

این مسوول نظامی اضافه کرد: شهدا از ما می خواهند قدر انقلابمان را بدانیم و خداوند فرمود ناامید نشوید. آمریکا حصر اقتصادی کرده به درک. بخشی از این تحریم ها متوجه امریکاست و بخشی نیز از بی مدیریتی کشور و نقص در مدیریت می باشد اما دشمنان اسلام کور خوانده اند. چرا که ما سست نمی شویم و اهل معامله دین با سیاست شما نیستیم.

 


1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها