خبرهای داغ:
دبیر کل کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین

زنان ما با روح جهاد و شهادت و مقاومت مردانه ترین میدان ها را فتح کردند

سردار شاهرخی گفت: زنان ما با روح جهاد و شهادت و مقاومت مردانه ترین میدان ها را فتح کردند. خواه این میدانها در صحرای عرفات یا در راه امدادرسانی و تفنگ به دست در خرمشهر باشد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۸۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اجلاسیه جامعه زنان در سومین روز از کنگره ملی سه هزار شهید استان با حصور سردار غیب پرور، مسوولان استانی و ۴ هزار نفر از بانوان بسیجی استان در حال برگزاری است.

در این اجلاسیه سردار محمد شاهرخی در پیام آغازین اجلاسیه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه بیان کرد: زنان ایران در طول جنگ هشت ساله، با پیروی از مکتب عاشورایی حسینی و پیام رسان آن حماسه آفرینی کردند.

دبیرکل کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: زنانی که در حماسه بزرگ دفاع مقدس دلیرانه حماسه افریدند و گفتند در راه ارمان انقلاب از عواطف خود می گذرند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: زنان ما با روح جهاد و شهادت و مقاومت مردانه ترین میدان ها را فتح کردند. خواه این میدانها در صحرای عرفات یا در راه امدادرسانی و تفنگ به دست در خرمشهر باشد.

 

جنگ تحمیلی یکی از پدیده های منحصر به فرد انقلاب است

در ادامه عبدالمحمد زاهدی رئیس کنگره شهدای قزوین ضمن خیرمقدم به مدعوین بیان کرد:
انقلاب یک پدیده منحصر به فرد است و به طبع آن همه حرکتهای بعداز انقلاب به نوبه خود منحصر به فرد هستند که جنگ تحمیلی یکی از این حرکت هاست.

وی گفت: هیچ جنگی در دنیا وجود ندارد که همه اقشار از مرد و زن‌ و‌ پیر و جوان در جایگاه خود برای حفظ نظام و کشور ایثار کرده باشند.

رئیس کنگره شهدای قزوین عنوان کرد: فراموش نمی کنیم زنانی را که پیشانی بندها را بر پیشانی فراخ مردان خود بستند و آنها را بدرقه جبهه ها کرده و پس از چندی پیکر بی سر آنها را تحویل گرفتند.

استاندار قزوین افزود: فراموش نمی کنیم زنانی را که ناله هایشان ناله تسلیم ‌نبود بلکه فریادی به عنوان حق طلبی بود که تا ابد فضای گیتی را سرشار از عطر حق طلبی می کند.

زاهدی گفت: امروز پس از گذشت سالها از دوران دفاع مقدس، وجود همسران شهدا و بانوان شهید و جانباز موجب افتخار است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار