فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان:

رزمایش پدافند غیرعامل در«مهرستان» برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: رزمایش سراسری پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور و با هدف ایجاد آگاهی برای دانش آموزان در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۵۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگاربسیج از مهرستان، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از فرهنگیان همایش پدافند غیر عامل در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم اظهار داشت: در موضوع پدافند غیر عامل با توجه به اهمیت موضوع باید از تمام اقداماتی که به نوعی به ایجاد مصونیت در جامعه کمک می‌کند استقبال کرد.

وی افزود: آگاه سازی و ایجاد آمادگی‌های لازم برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از تهدید‌ها و بحران‌ها ا. ز. مهمترین وظایف پدافند غیرعامل است.

سرهنگ پاسدار قورزایی بیان داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور نقش مهمی در ایجاد زمینه‌های فرهنگی برای آگاه سازی آحاد جامعه ایفا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: کشور ما در طول تاریخ مورد طمع دشمنان بوده و آسیب‌های زیادی به کشور ما وارد شده است، ولی مردم ما تا پای جان ایستادگی کردند و این ایستادگی و مقاومت سبب شد ملت ما وحدت و یکپارچگی کامل خود را بدست آورد.

این مسئول بیان کرد: پدافند غیرعامل فرصت بسیار مناسبی برای آشناسازی اقشار مختلف جامعه و به خصوص دانش آموزان با این مقوله و ایجاد مسئولیت اجتماعی در این حوزه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان تصریح کرد: رزمایش سراسری پدافند غیرعامل روز شنبه همزمان با سراسر کشور با هدف ایجاد آگاهی دانش آموزان در ارتباط با تهدیدات از جمله زلزله در شهرستان مهرستان نیز برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار