معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توزیع یارانه مطبوعات براساس امتیاز و میزان فعالیت آن‌هاست و مطبوعاتی که در لیست نیستند باید اعلام کنند.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۳۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سید هادی حسینی در بازدید از روند ساخت فرهنگسرای شهرستان سامان اظهار داشت: یارانه مطبوعات به شکل اتوماتیک تنظیم شده است و براساس میزان تخصیصی که به ما داده می‌شود یارانه به صورت ماهانه و یا فصلی بین مطبوعات توزیع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نحوه توزیع یارانه بین مطبوعات افزود: یارانه بر حسب میزان امتیاز و فعالیت مطبوعات توزیع می‌شود و در همان زمانی که یارانه توزیع می‌شود اگر به اینترنت مراجعه کنند به صورت شفاف می‌توانند میزان فعالیت و امتیازشان را رصد کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این شیوه ممکن است ایراداتی داشته باشد و افرادی که نامشان در لیست نیست می‌توانند اعلام کنند تا لیست اصلاح شود.

حسینی در خصوص تجهیزات به فرهنگسرای شهرستان سامان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام عملیات اجرایی این فرهنگسرا، ما هم قول مساعد می‌دهیم که در راستای تجهیز این مجتمع کمک کنیم.

وی گفت: با تکمیل این پروژه هنرمندان این شهرستان صاحب خانه می‌شوند و مردم هم می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظرات