جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی مجمع مشورتی جوانان موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۲۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع مشورتی موسسه فرهنگی بین الحرمین خبر داد و افزود: در این جلسه ابتدا حاضرین نظرات خود را درخصوص اولویت دهی کارگروه اجتماعی فرهنگی مجمع جوانان به آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح جامعه، جهت کار محتوایی بیان کردند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین افزود: منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، یاس و ناامیدی است؛ متاسفانه دشمنان ما همیشه سعی کرده‌اند که دائما پیام‌های منفی به ما القا کنند و ما را مشغول ذهنیت منفی کنند تا جلوی پیشرفت ما را بگیرند؛ ما با این القای یاس و ناامیدی خودمان، خودمان را تحریم می‌کنیم؛ این کار‌ها و این فکر‌های منفی باعث می‌شود قاطی کنیم، گیج و سردرگم شویم؛ همه چیز داریم، اما فکر می‌کنیم نداریم یعنی فقرای غنی.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا مصوب گردید اعضای کارگروه، پیرامون یأس و ناامیدی جوان امروز که متأسفانه از معضلات مهم در قشر جوان میباشد را مورد مطالعه قرار داده و نظرات و راهکار‌های خود را در جلسه بعد ارائه نمایند.
ابراهیمی تصریح کرد: مقرر گردید سلسه جلسات این ستاد بصورت ماهیانه و با حضور کارشناسان مرتبط در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها