خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ خبر داد

افزایش اشتغال زایی برای مددجویان در شاهین دژ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ گفت: میزان اشتغال زایی برای مددجویان در شاهین دژ رشد 38 داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۶۶۱۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

فرهاد حبیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی از افزایش 38 درصدی میزان اشتغال زایی در هفت ماهه سال جاری برای مددجویان شاهین دژ ،نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

وی گفت: کمیته امداد شاهین دژ برای 94 مددجوی این شهرستان در 7 ماهه سال جاری با تسهیلات بالغ بر 1میلیارد و پانصد و 33 میلیون تومان اشتغال زایی کرده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شاهین دژ بیان کرد: برای ساخت 20 مسکن شهری و روستایی در نیمه نخست سال جاری، بیش از 482 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به رشد 12 درصدی پرداخت صدقه در هفت ماهه اول سال جاری، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار شاهین دژ در هفت ماهه نخست سال جاری نزدیک به 194 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

حبیبی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان شاهین دژ اظهار کرد: در 7 ماهه اول سال جاری 5 هزار و 273 مددجوی شاهین دژ با 384 میلیون تومان تسهیلات ارائه شده از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کرده اند.

وی با یادآوری اهداف و برنامه های این نهاد در پنج ماه باقی مانده سال جاری، بیان کرد: ارتقای برنامه های امداد در جهت رسیدن به اهداف تحولی این نهاد، تسریع و بهبود  خدمات رسانی به مددجویان شاهین دژ و افزایش در جذب کمک های مردم خیر شهرستان، از اهم برنامه ها و اهداف کمیته امداد شاهین دژ خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار