خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان کفت: تنها کشوری که کنار آن مردم مظلوم ایستاد و آبرویش را گذاشت ، فقط ایران اسلامی و رهبر ما است که این یعنی اسلام ناب ، یعنی دستور نورانی قرآن و پیامبر اعظم(ص) که همان اندیشه ی ناب است.
کد خبر: ۹۰۷۶۵۰۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

دانشگاهیان از نخبگان و تاثرگذارترین اقشار در جامعه/دولت اصلاحات در یک خطای استراتژیک مستضعفین را به قشر آسیب پذیر جامعه تبدیل کردبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی ظهر امروز در همایش رسالت دانشجو و دانشگاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: دانشگاهیان از نخبگان و تاثرگذارترین اقشار در جامعه هستند یعنی وقتی فردی دانشجو می‌شود نگاه خانواده و جامعه نسبت به او تغییر می‌کند و صاحب علم می شود زیرا قرار است این فرد در تمامی عرصه ها  بعنوان یک نخبه ی تاثیرگذار در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه اگر این علم درست سوق داده شود بهترین اتفاقات برای انقلاب رقم خواهد خورد افزود: اندیشه انقلاب اسلامی همان اندیشه ناب محمدی(ص) بوده زیرا این انقلاب احیاگر همان اسلام ناب است.

معروفی در ادامه با بیان اینکه در رأس حاکمیت ما در طی این 39 سال مرجع تقلید جامع‌الشرایط شیعه‌ای قرار دارد تصریح کرد: همین مرجع تقلید تنها فرمانده و امامی است که حامی اصلی مردم غزه ای که صد در صد سنی هستند بوده و در مقابل مدعیان ام القرای جهان اسلام آیا جز خیانت  ، جنایت ، کودک کشی و غارت و از بین بردن زیرساختهای انسان های مظلوم کاری هم کرده اند!

فرمانده سپاه نینوا گلستان تأکید کرد: تنها کشوری که کنار آن مردم مظلوم ایستاد و آبرویش را گذاشت ، فقط ایران اسلامی و رهبر ما است که این یعنی اسلام ناب ، یعنی دستور نورانی قرآن و پیامبر اعظم(ص) که همان اندیشه ی ناب است.

وی با اشاره به اینکه امام در سخنرانی های خود کلمه ی مستضعفین را بالای 5هزار بار به کار برده اند یادآور شد: در دولت اصلاحات طی یک خطای استراتژیک مستضعفین را به قشر آسیب پذیر جامعه تبدیل کردند در حالیکه در مقابل کلمه ی مستضعف ، مستکبر قرار می گیرد و معنا پیدا میکند ، همان کوخ نشینان در برابر کاخ نشین ها که این واژه های منحصر به فرد امام(ره) برگرفته از قرآن است.

 معروفی ایمان عملی به ذات اقدس عالم ، توکل و توسل را عامل پیروزی انقلاب اسلامی در دوران سخت و نابرابر جنگ 8 ساله دانست و خاطرنشان کرد: آنانکه میگویند اهل سنت دل در گرو اهل بیت(ع) ندارند دروغ می گویند و این یکی از حربه های دشمنی و خواست دشمن برای انشقاق بین مسلمین است.

 فرمانده سپاه نینوا افزود: سنت الهی را قبول کردیم که خدا به ما عزت داد و متاسفانه امروز مشکل ما همین است که عده ای به وعده و سنت الهی باور ندارند و ایستادگی در براب دشمن یکی از وعده ها و سنت الهی است.

به گفته ی وی ایستادگی در برابر دشمن یعنی عزت ، شرف ، بزرگی و بازیگری برای اسلام و مسلمین و کوچک و خوار نشدن که این همان جهاد کبیر است.

معروفی با بیان اینکه روزی با سلاح گرم در برابر دشمنان ایستادگی می کردیم و امروز هم با فکر و اندیشه و کار در برابر آنها ایستادگی کرده ایم تصریح کرد: عامل یاری کننده در توکل کردن به خداست زیرا خدای متعال در قرآن میفرمایند ای اهل ایمان اگر خدا را یاری کردید خدا شما را یاری خواهد کرد و در این 40 سال خدا ملت ایران را یاری کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یکی دیگر از مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی را وفاق و همدلی و وحدت به معنای واقعی کلمه عنوان کرد و گفت:در دوران دفاع مقدس و انقلاب، شیعه یا سنی با دشمن جنگیدند و همه ملت ایران پای امام و رهبری ایستادند، در کوره آتش امتحان پس دادند و بزرگی و عزت پیدا کردند.

 وی با بیان اینکه دشمنان در پسابرجام به دنبال انشقاق بین ملت و حاکمیت است، افزود: در جنگ امروز دشمن به دنبال انشقاق در جامعه است. آنان به دنبال انشقاق اصلاح‌طلب و اصولگرا نیستند، بلکه به دنبال جدایی مردم و حاکمیت‌اند. دشمن می‌داند تا زمانی که امت و امام در یک جمع باشند، قدرت، عزت و شرف برای مسلمین است اما آنان با عملیات روانی به دنبال تخریب این وحدت هستند.

معروفی با بیان اینکه دشمن حماقت نمی‌کند که وارد جنگ نظامی با ایران شود، ادامه داد: دشمن محاسبه‌گر است چون می‌داند دست از پا خطا کند، بد خواهد خورد. آنان بعد از سال 2004 سیاست‌ها را تغییر ندادند بلکه راهبردها را عوض کردند. دشمن امروز با جنگ روانی به دنبال تصرف ذهن‌های مردم ما است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن با فضای مجازی به دنبال گرفتن ایمان است، آنان دیگر خاکریز ندارند بلکه امروز دشمن در خانه‌های ما لانه کرده است. دشمن به دنبال گرفتن خودباوری و جایگزینی خودباختگی است.  امروز تقویت همبستگی، دشمن‌شناسی و امام‌شناسی و انسجام واقعی حول محور ولایت از آب و نان واجب‌تر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها