مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الاسلام علیمحمدی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به لطف خدا در جهان یک نقش نجات دهنده و انقلابی دارد و در همه جای جهان یاور مظلومان است.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۸۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیمحمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، گفت: امروز ایران اسلامی به لطف خدا در جهان یک نقش نجات دهنده  و انقلابی دارد و در همه جای جهان یاور مظلومان است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، اداره ی جهان در دست شرق و غرب بود و و هم شرق و هم غرب لائیک بودند و اعتقاد داشتند که دین عامل بدبختی و عقب ماندگی است.

حجت الاسلام علیمحمدی ، افزود: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای( مد ظله العالی) با یک مدیریت چهل ساله ثابت کردند که دین مایه عزت و شرف و بزرگی و پیشرفت است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی، کشورهای جهان غرب نماینده کشورمان در سازمان ملل را قبول نداشتند و اعتقاد داشتند که ایران جز مستعمره آنهاست اما بعد از پیروز انقلاب اسلامی ، با برافراشته شدن پرچم اسلام بدست امام خمینی(ره) ، ایران اسلامی عزت و اعتبار کسب کرد به طوری که امروز در سازمان ملل همه کشور های جهان برای نماینده کشورمان احترام ویژه ای قائل هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار کرد: امروز همه دنیا از قدرت و اعتبار جمهوری اسلامی خبر دارند و در طول این چهل سال، کشورهای استکباری رو به افول بوده اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت بوده است.

وی تصریح کرد: امروز همه کارشناسان غرب اعتراف می کنند که لیبرال و دموکراسی غرب ، دیگر اعتبار ندارد و همه ما هم می بینیم که کشورهای غربی از لحاظ ثروت و اقتصاد وضعیت خوبی دارند ولی از انسانیت و شرف بویی نبرده اند و از لحاظ امنیت و آرامش بسیار ضعیف هستند و وضعیت خوبی ندارند.

حجت الا سلام علیمحمدی خاطرنشان کرد: در کشورهای پاکستان ، افغانستان ، عراق ، و سوریه که همسایه جمهوری اسلامی هستند ، نا امنی و جنگ وجود دارد ولی  با این وجود امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بی نظیر است و هیچ نا امنی در کشور ایران اسلامی وجود ندارد.

 

ارسال نظرات