سید ساجد یعقوبی
خیرین نیک اندیش بخش خورش رستم در عملی انسانی و خیرخواهانه با اهدای لباس، کفش و لوازم التحریر به همه‌ی دانش آموزان دبستان ولایت فقیه روستای چنارلق، حجربن عدی روستای سجهرود و همچنین کمک مالی به مدارس برگ زرین دیگری بر تارک فرهنگ و ادب خورش رستم افزودند.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۶۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی خیرین بخش خورش رستم به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام آیت الله نعمتی امام جمعه خورش رستم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خیرین مدرسه‌ساز را یکی از پدیده‌های مبارک انقلاب و کشور دانست و افزود: یکی از بزرگترین تشکل‌های مردم نهادی که در سطح کشور به مردم به ویژه دانش‌آموزان خدمات‌رسانی می‌کند مجمع خیرین مدرسه‌ساز است.

امام جمعه خورش رستم جلب مشارکت‌های مردمی در امور خیریه را بهترین راه‌حل برای رفع مشکلات آموزشی و پرورشی دانست و گفت: هدف نهایی خیرین مدرسه‌ساز ارتقای سیستم آموزشی است که از ماندگارترین خیرات است، امیدواریم با کمک خیرین زمینه مساعدی برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آموزشی دانش آموزان برداشته شود.

سجاد رستگار رییس اداره  آموزش و پرورش بخش خورش رستم که به همین مناسبت در جمع دانش آموزان دبستان ولایت فقیه روستای چنارلق و حجربن عدی روستای سجهرود حضور یافته بود، نیّت خالص و خداپسندانه ی خیّرین را ستود و گفت: این اقدام تحسین برانگیز شما تا ابد در ذهن و روان دانش آموزان خواهد ماند.

در این مراسم که معاون آموزشی و نوآوری، معاون مالی و پشتیبانی و کارشناس حراست اداره نیز حضور داشتند، سجاد رستگار حضور خیرین در جمع دانش آموزان را تدریس عملی مهربانی، ایثار و از خود گذشتگی دانست و افزود: بدون شک آموزش این مفاهیم به دانش آموزان مستلزم صرف ساعت ها زمان و بهره گیری از افراد با تجربه است.

رستگار خیّرین را پیشگام کمک به آموزش و پرورش منطقه ذکر کرد و خاطر نشان شد: چه در بحث مدرسه سازی و چه در کمک های نقدی و غیر نقدی به مدارس و دانش آموزان، خیّرین دور اندیش صحنه های بسیار زیبایی از انسانیت و عاطفه را ثبت کرده اند.

ارسال نظرات