خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی سپاه اهر، گفت: وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان نقطه شکستی برای دشمنان است چراکه دشمنان در سایه اتحاد نمی‌توانند توطئه‌ها و اهداف خود عملی کنند.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۳۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و فشار و تحریم و زورگویی دشمنان همچنان عزیز، عزتمند و با اقتدار است.

وی اضافه کرد: نتیجه سرمایه‌گذاری در دین و تقوا را می‌توان در حل معضلات و مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی مشاهده کرد.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به توهین اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری خارجی یادآور شد: وزیر امور خارجه آمریکا سعی دارد تا تسلیم شدن در برابر آمریکا را از طریق رسانه‌ها به ملت ایران القاء کند و از طرفی هم برای مقابله با ملت ایران به لحاظ اینکه راهی ندارد تحریم‌های مختلفی را اعمال می‌کند.

وحدت مردم و مسئولان نقطه شکست دشمنان است

در این آیین با قدردانی از زحمات حجت الاسلام رستم ممی‌زاده؛ مسئول سابق نمایندگی سپاه اه، حجت الاسلام سید تقی امیرفاطمی به به عنوان مسئول جدید نمایندگی سپاه اهر معرفی شد.

ارسال نظرات