خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

رویکرد اصلی کاروان راهیان نور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه مراغه در حاشیه اعزام دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغربی، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز آشنایی دانش آموزان و نسل آینده با ارزش های دوران دفاع مقدس از رویکرد اصلی برگزاری این کاروان فرهنگی و معنوی است.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۱۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

رضا سامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: آشنایی نسل جدید با ارزش های انقلاب اسلامی نیز از اهداف متعالی این حرکت معنوی و فرهنگی در قالب اردوی دانش آموزی به مناطق دوران دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: این کاروان فرهنگی دانش آموزی با همکاری سپاه و آموزش و پرورش این شهرستان در قالب اردویی دو روزه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.
سامی ادامه داد: در این اردوی دو روزه فرهنگی و تربیتی، دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم در قالب کاروان راهیان نور این شهرستان از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از جمله یادمان های تمرچین، شهید بروجردی و شهید امینی بازدید کرده و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.
سامی اضافه کرد: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده که در قالب سه مرحله و با شرکت 750 دانش آموز دختر و پسر مدارس این شهرستان برگزار می شود.

روز گذشته 250 دانش آموز پسر دبیرستان های مراغه برای بازدید از مناطق عملیاتی راهی شمالغرب شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها