پس از درخشش ملي پوشان فوتبال ساحلي در مسابقات بين قاره اي 2018 امارات و کسب عنوان قهرماني اين رقابت ها ، در مراسم گالاي فوتبال ساحلي , محمد مرادي با انتخاب سازمان جهاني فوتبال ساحلي به عنوان پديده سال فوتبال ساحلي جهان انتخاب شد .
کد خبر: ۹۰۷۶۲۰۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پس از درخشش ملي پوشان فوتبال ساحلي در مسابقات بين قاره اي 2018 امارات و کسب عنوان قهرماني اين رقابت ها ، در مراسم گالاي فوتبال ساحلي , محمد مرادي با انتخاب سازمان جهاني فوتبال ساحلي به عنوان پديده سال فوتبال ساحلي جهان انتخاب شد .

افشين اميدي سر مربي تيم شهريار ساري هم به عنوان نماينده تيم هاي باشگاهي ايران در اين مراسم حضور داشت .

 
 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از آنکه در مرحله اول جام بین قاره‌ای امارات برابر آمریکا (۸ بر یک)، تاهیتی(۴ بر ۲) و روسیه (۳ بر ۲) به سه پیروزی متوالی رسید و به‌عنوان صدرنشین گروه B به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، و در نیمه نهایی نیز  به مصاف ملی پوشان ساحلی مصر رفت که این تیم را نیز با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و فینالیست شد.

در دیدار فینال که میان ایران و روسیه برگزار شد , ساحلی بازان ایران روسیه را با نتیجه 4 بر 2 شکست دادند.

در جام بین قاره‌ای امارات که مهم‌ترین مسابقات بعد از جام جهانی فوتبال ساحلی محسوب می‌شود، تیم ملی ایران تاکنون سه بار به فینال راه یافته بود که  توانست برای دومین بار با هدایت اوکتاویو به مقام قهرمانی برسد.

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران در سال ۲۰۱۳ نیز با شکست تیم ملی روسیه به قهرمانی در جام بین قاره‌ای رسیده بودند .

در پایان این مسابقات، حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به‌عنوان بهترین گلر رقابت‌ها شناخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها