نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه زمینه استقلال کشور در عرصه تولید فناوری‌های ارتباطی فراهم شود گفت: نباید در ارتباط با تکنولوژی‌های ارتباطی همیشه نگاهمان به بیگانگان باشد.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۹۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار مدیران ارشد مخابرات استان یزد با وی اظهار داشت: مخابرات و در کل مجموعه و تشکیلات ارتباطات عرصه بسیار خاص و پر اهمیتی است که سرعت پیشرفت بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به تنوع بالای موجود در خدمات این عرصه گفت: لازم است که در این عرصه همیشه توجه به نوآوری و به روز بودن در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد و تلاش و جدیت و کوشش برای بهره‌مندی از بالاترین تکنولوژی‌ها را شاهد باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت همراهی و همسویی ایران در عرصه ارتباطات با دیگر نقاط جهان تاکید کرد و افزود: کارشناسان و مسئولان این عرصه باید سعی کنند با افزایش مطالعات خود را به روز نگاه دارند و با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب داخلی، کشور را در این عرصه به سمت پیشرفت روز افزون هدایت کنند.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: در این عرصه باید از افراد نخبه، جوانان نوآور و با استعداد‌های قوی که می‌توانند در این عرصه تحرک و نوآوری ایجاد کنند استفاده لازم به عمل آید و زمینه شکوفا شدن استعداد‌های آن‌ها را فراهم کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه نباید به وضع موجود در عرصه ارتباطات اکتفا کنیم خاطرنشان کرد: الان دنیا در حال پیشرفت بسیار سریع در این عرصه است و ما هم پیشرفت‌های بسیاری داشتیم، ولی باید این پیشرفت استقلال‌گونه باشد و بتوانیم بیش از پیش در این عرصه روی پای خودمان بایستیم.

وی ادامه داد: این موضوع مستلزم جدیت، دقت و نوآوری در کار است و نباید فعالان این عرصه به فعالیت‌ها و اقدامات سنتی خود اکتفا کنند و حتما باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: این موضوع را به خودمان بقبولانیم که در چنین رشته‌های حساسی سرعت پیشرفت مبتنی بر استقلالمان باید افزایش پیدا کند و از این حالت که همیشه نگاهمان به دست دیگران باشد خارج شویم.

ناصری یزدی تصریح کرد: ما حتی نباید به وضع موجود اکتفا کنیم و تلاشمان را لازم است به حدی افزایش دهیم که بتوانیم از دیگر کشور‌ها هم جلوتر برویم و این تکنولوژی را به سایر کشور‌های جهان بفروشیم.
ارسال نظرات