فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش و بصیرت سیاسی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع دانش آموزان مدرسه هفدهم شهریور سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۹۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت: خواهران بسیجی ما باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند. شخصی که در مقابل انسان کور هم حجاب خود را حفظ می‌کند. متأسفانه بعضی از افراد جاهل تصور می‌کنند حجاب محدودیت است. در صورتیکه بی حجابی محدودیت است چرا که انسان بی حجاب نمی‌تواند براحتی زنده کند و از نگاه‌های آلوده و هرضه در امان نیست، ولی فرد با حجاب به مراتب راحتتر می‌تواند زندگی کند مصداق بارز دیگری که نشانه این است که حجاب محدودیت نیست موفقیت بانوان محجبه ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی است.
وی افزود:انقلاب ما خیلی دشمن دارد و دشمنان در صددند تا جوانان ما را از انقلاب و ارزش‌های آن دور کنند. امروز جنگ، جنگ فرهنگی است و ما باید بیش از گذشته در این زمینه آماده باشیم و کار فرهنگی انجام دهیم. مخصوصاً جوانان و نوجوانان دقت نمایند تا بصورت آگاهانه از فضای مجازی استفاده نمایند تا طعمه جنگ فرهنگی دشمن نشوند. فضای مجازی همچون شمشیر دو لب است. می‌توان از این فضا استفاده‌های مفیدی نمود و هم می‌توان از این فضا ضربات و لطمات جبران ناپذیری متحمل شد.
ارسال نظرات