عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بنده نگران هستم که شورا با مدیریتی که پیش گرفته نتواند حتی زباله های تهران را هم جمع آوری کند.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۶۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به گمانه زنی ها در خصوص انتخاب شهردار تهران اظهار داشت: شورای شهر تهران که پس از گذشت بیش از یکسال کارنامه موفقی که از خود به جای نگذاشته می تواند با یک انتخاب خوب بخشی از گذشته خود را جبران کند.

وی افزود: شورای شهر تهران طی این مدت عدم توانمندی خود را به اشکال مختلف اثبات کرده و این بار نیز با معرفی گزینه های خود برای شهرداری این مسئله را نشان داده است.

پژمان فر معرفی محمدرضا آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران را از مصادیق عدم توانمندی شورای شهر تهران برشمرد و تصریح کرد: آقای آخوندی فردی کاملا سیاسی بوده و همواره با رویکرد سیاسی و دیکتاتورمآبانه خود فضای نگران کننده ای را ایجاد کرده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: مطمئن هستم در صورتی که آخوندی شهردار شود شورای شهر تهران ظرف 3 ماه از انتخاب خود پشیمان شده و به فکر جایگزینی برای آن خواهد بود. هرچند این پشیمانی برای شورای شهر تهران سودی نخواهد داشت مگر اینکه از رویکرد یکسال گذشته خود دست بردارد.

وی با بیان اینکه بهتر است شورای شهر تهران دست از سیاسی بازی بر سر منافع زندگی مردم تهران بردارد، گفت: بنده نگران هستم که شورا با مدیریتی که پیش گرفته نتواند حتی زباله های تهران را هم جمع آوری کند.

پژمان فر در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران بهتر است فرد توانمندی که در حوزه شهری سابقه و تجربه بالایی دارد را برای تصدی شهرداری معرفی کند تا این فرد بتواند کار را به دست بگیرد و مسائل تهران را حل و فصل کند.
ارسال نظرات