استاندار البرز :

دشمن، معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است

استاندار البرز گفت: دشمن خلاف آنچه که ادعا می کند، شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را نشانه گرفته و تحریم ها و شرایط کنونی بیش از نظام و دولت به مردم فشار می آورد.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۵۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدعلی نجفی در سومین اجلاس استانی نماز  که به میزبانی دانشگاه آزاد کرج برگزار شد با ابراز امیدواری از اینکه به برکت ماه ربیع الاول خدمتگزاران شایسته تری برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشیم، افزود: در این شرایط حساس کشور، مسئولان با اهتمام ویژه ای درصدد اتخاذ تدابیری برای بهبود امور هستند.

دشمن، معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است

وی با اشاره به اهمیت البرز به عنوان استانی راهبردی در کشور، ادامه داد: البرز برخلاف وسعت کم به لحاظ شرایط سیاسی، اجتماعی و امنیتی اهمیت صدچندان ملی دارد.

نجفی گفت: شرایط امروز استان به گونه‌ای است که به‌رغم فشار اقتصادی بعد از تحریم در کشور، روند امور با مدیریت صحیح و دقیق دنبال می شود.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت همراهی و تعامل بیش از پیش برای نیل به اهداف و برنامه ها، اضافه کرد: کارگزاران و خادمین استان و تمامی مسئولان در سطوح مختلف حضور پویایی دارند.

وی گفت: به‌رغم مشکلات موجود در حوزه صنایع، البرز بعنوان یک استان بزرگ صنعتی در کشور از نظر تعداد صنایع و حضور بخش های مختلف در جایگاه هفتم کشور است ولی بلحاظ اثرگذاری و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری همواره در جایگاه های برتر کشور قرار دارد.

نجفی افزود: اکنون توفیق یافته‌ایم که بستر لازم را برای حضور و فعالیت صنایع در استان مهیا کنیم و با اهتمام ویژه ای نسبت به حل موانع آنها اقدام کرده ایم و دراین راستا حضور جدی مدیریت استان اجازه تعمیم و افزایش مشکلات را نداد.

وی عنوان کرد: در حوزه سیاسی و امنیتی نیز با تعامل و همراهی مجموعه استان، آرامش و امنیت در البرز حاکم  است و اهداف عالیه با سرعت محقق می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها