البرز/

آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج غبارروبی شد

ضریح مطهر امامزاده حسن(ع) كرج با حضور زائران و اساتید دانشگاه‌های البرز غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۵۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ولی الله سعيدآبادی، مدیر اجرایی امامزاده حسن(ع) کرج  اظهار کرد: این مراسم معنوی صبح امروز، ۲۰ آبان با حضور زائران و اساتيد دانشگاه‌های البرز برگزار شد.

 آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج غبارروبی شد

وی افزود: عاشقان خاندان عصمت و طهارت با حضور در صحن مطهر امامزاده ضمن قرائت قرآن و زیارت عاشورا عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) نشان داده و پس از زیات این امامزاده، ضریح مطهر را شستشو داده و غبار از گوشه و کنار آن زدودند.

این مسئول بیان کرد: انبیا و اولیای الهی، بهترین الگوهایی هستند که انسان‌ها می‌توانند از ارتباط با آنان، در مسیر رشد و تکامل خود، بهره ببرند و روح و جان خود را صیقل دهند.

سعيدآبادی تصريح كرد: استقبال و اشتیاق مسلمانان به زیارت اماکن مقدس، بر کسی پوشیده نیست و این ارتباط در حال حاضر با زیارت قبور امامزادگان و برقراری ارتباط معنوی با آن‌ها میسر می‌شود.

وی گفت: زیارت قبور اولیای الهی می‌تواند به شناخت بیشتر آن بزرگواران و الگوبرداری از خصلت‌های الهی آن‌ها بینجامد و بر روح و جان آدمی اثر بگذارد و همین موضوع باعث شده تا سالانه میلیون‌ها زائر از سراسر کشور به مکان‌های زیارتی سفر کرده و از فضای معنوی این امکان بهره ببرند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار