جانشین قرارگاه ثارالله در گفتگو با «بسیج»:

استفاده از ظرفیت بسیج همواره نتیجه ای مطلوب داشته است/ مسئولین در حمایت و تقویت بسیج از هیچ تلاشی دریغ نکنند

حضور بسیج در هر عرصه ای همواره با موفقیت های متعددی همراه بوده است، بر همین اساس انتظار می رود تمام نهادها و دستگاه های مسئول در حمایت و تقویت بسیج از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۷۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، به حضور مقتدرانه بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این حضور مقتدرانه بسیج در میادین مختلف همواره پاسخی محکم به یاوه گویی های دشمنان بوده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت همه جانبه بسیج اظهار داشت: حضور بسیج در هر عرصه ای همواره با موفقیت های متعددی همراه بوده است، بر همین اساس انتظار می رود تمام نهادها و دستگاه های مسئول در حمایت و تقویت بسیج از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کوثری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بسیج هیچ منع قانونی ندارد، افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی و با دستور رهبری، مجوز استفاده از بسیج برای سازندگی و پیشرفت و توسعه کشور صادر شد و در این زمینه استفاده خوبی از بسیج شد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این سال ها استفاده از بسیج همواره نتیجه ای مطلوب داشته و اگر هم در دولتی از این ظرفیت استفاده نشده یقینا آن دولت نخواسته که از این ظرفیت پویا استفاده کند، چراکه مسئولین سازمان بسیج بارها برای کمک به دولت ها در زمینه های مختلف اعلام آمادگی کرده اند.

ارسال نظرات