خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: رویکرد جدید خدمت سربازی، کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش های مهارتی، حداقل یک مهارت فنی را فراگرفته تا زمینه‌ی اشتغال آن‌ها پس از پایان خدمت هموارتر شود.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۶۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در نشست با فاطمه منصوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، پیرامون مهارت آموزی سربازان وظیفه به گفتگو پرداخت.
سرهنگ علی خالقیان در این نشست گفت: در رویکرد جدید خدمت سربازی، کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش های مهارتی، حداقل یک مهارت فنی را فراگرفته تا زمینه‌ی اشتغال آن‌ها پس از پایان خدمت هموارتر شود.
وی افزود: براساس این طرح و با تشکیل قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه‌ ریزی‌های لازم برای تحقق این امر در کلیه استانها صورت گرفته است. 
خالقیان خاطر نشان کرد: طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه استان سمنان در هفته جاری با حضور سردار روشنی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سپاه کشور، فرماندهان سپاه شهرستان ها و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها