خبرهای داغ:
نماینده فرمانده کل سپاه در قرارگاه مهارت آموزی با اشاره به مهارت آموزی بیش از ۲۰۰ سرباز سپاه استان سمنان گفت: تلاش ما این است با ارائه خدمات مهارتی سربازانی کارآفرین و خلاق را تحویل جامه جامه دعند.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۶۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار روشنی در جلسه هماهنگی قرارگاه مهارت آموزی با حضور سرهنگ دامغانی فرماندهی محترم سپاه قائم استان سمنان و مدیر کل فنی حرفه ای استان سرکار خانم منصوری و فرماندهان نواحی سپاه استان سمنان و مدیران و مسئولین مراکز فنی وحرفه ای در سطح استان گفت:
این طرح با هدف حمایت از کار و تولید ایرانی و اشتغالزایی برای جوانان و کم شدن معضلات اجتماعی مثل بیکاری و سختی در ازدواج و.... صورت گرفته است
وی با تاکید بر اینکه سپاه در کل همه نیروهای مسلح باید تمام توان خود را در این زمینه بکار بگیرد افزود: این سربازان که امانت جامعه در دست نیروهای مسلح هستند را به نحوی شایسته در جامعه پرورش دهند و با عنایت به رهنمودهای رهبری که امروز بهترین راه مبارزه با امریکا خدمت رسانی به مردم است که بتوانند با ارائه این خدمات و دوره ها سربازانی کارآفرین و خلاق را تحویل جامعه دهند که این امر قطعا اجر دنیوی و اخروی را برای فعالین و دست اندر کاران و مجریان این طرح به همراه خواهد داشت.
نماینده فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: در این طرح تعداد ۲۰۵ سرباز استان سمنان در آزمونهای ادواری و کلاسهای آموزشی شرکت نموده اند که غالب آنها موفق به اخذ مدرک شده اند.
وی ادامه داد: این طرح در استان سمنان در رشته هایی از قبیل برقکاری ساختمان و صنعتی، تعمیرکار اتومبیلهای سواری و سبک، پیرایشگری مردانه، کمک حسابدار، نصاب اسانسور، نصاب و تعمیرکار اسپیلت، کاربر icdl و.... در حال پیگیری و اجراست
در پایان این جلسه نیز از فرماندهان نواخی و تاثیرگذاران در امر مهارت آموزی سربازان نیز تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها