خبرهای داغ:

برگزاری برنامه های هفته بسیج با نظم و هماهنگی درهندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: هفته بسیج یک رویدادملی و مذهبی هست که یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های بسیجیان ، رزمندگان و شهدا و ایثار آحاد مردم است که به همین منظور انتظار می رود برنامه های شاخص هفته بسیج با ارائه پیشنهادات با هماهنگی و نظم خاصی در حوزه ها ،پایگاهها، گردان ها و سطح شهرستان هندیجان به نحو احسن برگزارشود.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۴۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

سرهنگ دوم پاسدار در نشست هماهنگی هفته بسیج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت جان فشانی های شهدا و رزمندگان و جانبازان و آزادگان سر افراز است که تحت فرماندهی امام راحل به ندای هیهات مناالذله حضرت امام حسین (ع) لبیک گفته ودر دفاع از اسلام مبارزه و جهاد نمودند.

وی افزود: در هفته بسیج با همکاری رده های بسیج و فرماندهان حوزه ها ، پایگاهها و گردان ها برنامه های این هفته به یاد ماندنی با بهترین کیفیت در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد که شاخص ترین آنها برگزاری یادواره های شهدا و غبارروبی مزار شهدا است.

وی بابیان اهمیت هفته بسیج که عزت و شکوه به کشور داده شد گفت: هفته بسیج از جایگاه ویژه ایی در جامعه برخوردار است که دشمنان اسلام بل حضور بسیجیان در جبهه های حق بر علیه باطل شکست هایی را متحمل شدند که یاد این دوران و برگزاری مراسمات دراین هفته ارزشمند و درس آموز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها