خبرهای داغ:
دومین نمایشگاه آثار و توانمندی های هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد با حضور مجید خدابخش؛ استاندار آذربایجان شرقی در فرهنگسرای الغدیر تبریز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۲۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در آیین آغاز به کار این نمایشگاه با اشاره به اینکه آثار هنری مددجویان با موضوع هنر و ادبیات دینی در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: در این نمایشگاه 200 اثر هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد عرضه شده است و مردم می توانند از 20 تا 25 آبان از این نمایشگاه بازدید کنند.                                  

وی با اعلام اینکه آثار هنری مددجویان در این نمایشگاه قابلیت فروش دارند، بیان کرد: آثار هنری مددجویان در رشته های تابلو فرش، نقاشی، عکاسی، سفال گری، منبت کاری، معرق کاری و سایر رشته های هنری در نمایشگاه عرضه شده است.    

کلامی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی توانمندی های هنری مددجویان و نیز معرفی خدمات فرهنگی کمیته امداد است.  

مجید خدابخش؛ استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از ابتکار کمیته امداد استان در برگزاری نمایشگاه آثار هنری مددجویان، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد با هنر آموزی و کسب مهارت در یکی از رشته های هنری توانسته اند به استقلال اقتصادی برسند و برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند. 

محمد اسماعیل سعیدی؛ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه حرکت ارزشمندی است و نتایج خوبی می تواند داشته باشد، افزود: برگزاری این نمایشگاه به طور قطع در ایجاد انگیزه کار و تلاش بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان موثر است.

                                                                                 

ارسال نظرات