خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: از 19آبان نمایشگاه از حراء تا حرم برای بازدید علاقه مندان مجدداً بازگشایی شده است و همه روزه عصرها از ساعت 17:30 تا 19 دائر است.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۲۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: نمایشگاه از حراء تا حرم همزمان با برگزاری کنگره شهدای استان به همت بسیجیان برپا شده است.

وی افزود: در مهرماه اجلاسیه های شهدای فرهنگی و دانش آموز، شهدای اساتید و دانشجو و شهدای نیروهای مسلح در حسینیه جماران برگزار شده است و کسانی که در این اجلاسیه ها حضور داشتند از نمایشگاه بازدید کردند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه فرهنگی و تاریخی است و وقایع از صدر اسلام همچون بعثت پیامبر، واقعه غدیر، روز عاشورا، دوران دفاع مقدس، حماسه آفرینی مدافعان حرم در سوریه و تهاجم فرهنگی و اقتصادی امروز دشمن به نمایش گذاشته شده است.

صادق احمدی ادامه داد: آمار بازدید کنندگان از نمایشگاه در مهرماه 15هزار نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از 19آبان نمایشگاه از حراء تا حرم برای بازدید علاقه مندان مجدداً بازگشایی شده است و همه روزه عصرها از ساعت 17:30 تا 19 دائر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: نمایشگاه اقتصادمقاومتی توسط بسیج سازندگی ناحیه  به نمایشگاه اضافه شده است که شامل 16غرفه است و کالاهای عرضه شده از کارگاه های اقتصادمقاومتی شامل صنایع تبدیلی، صنایع دستی و محصولات کشاورزی است.

وی عنوان داشت: نمایشگاه از حراء تا حرم به مدت یک هفته دائر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها