حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان بااشاره به بازگشت تحریم‌های آمریکا گفت: تحریم‌های آمریکاعلیه کشورمان ازروی استیصال وناچاری است.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۰۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره به بازگشت تحریم‌های آمریکاگفت: تحریم‌های آمریکاعلیه کشورمان ازروی استیصال وناچاری است.

وی درادامه افزود:نمونه استیصال آمریک معافیت ۸ کشور از خرید نفت ایران که نشان دهنده شکست آمریکا است و ترامپ این فرمان را از روی استیصال و با اکراه صادر کرده است؛ و این نشان می‌دهد که آمریکا در سیاست اصلی‌اش شکست خورده است.

منتشلو اضافه کرد: در گذشته همه دنیا اعم از غرب و شرق و سازمان ملل و اروپا و آمریکا در یک صف و ما در صف دیگر بودیم، اما امروز آمریکا تنها مانده و همه در طرف دیگر قرار دارند.

وی بیان داشت:این همان اراده سیاسی است که می‌توان آن را باور کرد که همه در نقطه مقابل آمریکا هستند. این که در عمل اتفاقی رخ می‌دهد یا توفیقی حاصل می‌شود بحث دیگری است.

مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:همه دنیا باور به اقتدار ایران دارند ومی دانند ایران کشور قدرتمند و بزرگی است و به اثرگذاری آن در منطقه معتقدند و می‌دانند که هیچ کس نمی‌تواند ایران را حذف کند لذا مسئولان و مردم باید همبستگی و صداقت بین دولت و ملت را سرلوحه کار قرار دهند تا بتوان از این شرایط سربلند بیرون آمد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات