مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: در شش ماهه اول امسال ۲۳۵ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۹۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، غلامرضا همایون‌پور  اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال ۲۳۵ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱۴ نفر بودند ۹ درصد رشد داشته است.


وی افزود: از کل فوت شدگان حوادث رانندگی در شش ماهه امسال ۱۸۷ نفر برون شهری، ۳۱ نفر درون شهری و ۱۷ نفر در جاده‌های روستایی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ادامه داد: از کل فوت شدگان مدت مشابه سال گذشته ۱۷۱ نفر برون شهری، ۲۷ نفر درون شهری و ۱۶ نفر دیگر در جاده‌های روستایی بوده است.

وی اعلام کرد: از ۲۳۵ نفر متوفی شش ماهه اول امسال ۱۹۰ نفر مرد و ۴۵ نفر دیگر زن بودند در حالی که از ۲۱۴ نفر متوفی مدت مشابه سال گذشته ۱۷۴ نفر مرد و ۴۰ نفر دیگر زن بودند.

همایون پور در ادامه سخنان خود به آمار مصدومان ناشی از تصادفات درون شهری، برون شهری و روستایی هم اشاره و خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۱۷۶ نفر نیز در شش ماهه اول امسال در اثر تصادف مصدوم شده‌اند.

وی یادآور شد: در مجموع تعداد مصدومان تصادفات در شش ماهه اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات