خبرهای داغ:
دبیر سوگواره زیبایی های عاشورا گفت: قطار سوگواره با 434 اثر در 8 رشته شعر، دلنوشته، داستانک، روایتگری، عکس، فتورمان، نقاشی و طراحی از 24 دبیرستان دخترانه دوره اول و دوم به ایستگاه ششم رسید.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۵۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

زهرا تناکی دبیر سوگواره زیبایی های عاشورا در حاشیه مراسم اختتامیه این سوگواره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهار داشت:  سوگواره زیبایی های عاشورا برآن است تا از قاب نگاه نوجوانان هنرمند، این زیبایی ها را به تصویر بکشد.

 وی عنوان داشت: قطار سوگواره با 434 اثر (254 اثر دوره اول و 180 اثر دوره دوم) در 8 رشته شعر، دلنوشته، داستانک، روایتگری، عکس، فتورمان، نقاشی و طراحی از 24 دبیرستان دخترانه دوره اول و دوم (11 دبیرستان دوره اول و 13 دبیرستان دوره دوم) به ایستگاه ششم رسید.

تناکی با بیان اینکه افزایش چشمگیر آثار، خستگی را از تنمان زدود و ما را برای ادامه مسیر مصمم تر ساخت افزود: روند برگزاری سوگواره با فراخوان آغاز شد و پس از برگزاری کارگاه های آموزشی ، دریافت ، جداسازی و داوری، با ارائه  آثار در اختتامیه به پایان رسید و از نفرات برگزیده تقدیر به عمل آمد.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده سوگواره به سوی کارآمدی بیشتر پیش رفته و فرهنگ عاشورا در لحظه لحظه زندگی جریان یابد.

دبیر سوگواره زیبایی های عاشورا همچنین از تلاش های بی دریغ همه دست اندرکاران در برگزاری سوگواره قدر دانی کرد و گفت: انشاءالله که با عنایت ویژه ی سرقافله کاروان عشق، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مسیرمان به همراهی حضرت ولی عصر(عج) منتهی می شود.

 گفتنی است، این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، سرگرد فرخنده معاونت فرهنگی سپاه استان، سرگرد خراشادی زاده معاونت آموزش سپاه استان، محمد بهلگردی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و محمد زمانی معاون مدیر کل نوسازی مدارس و عضو هیئت امناء موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها