خبرهای داغ:
رییس سازمان انرژی اتمی در کنگره سه هزار شهید استان قزوین:

انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای دشمنان است تا ما در مدار سیاسی آنها باشیم

دکتر صالحی گفت: قطعا انرژی هسته ای بهانه ای برای دشمنان است تا ما در مدار سیاسی آنها قرار بگیریم و در مقابل اراده انها چیزی برای گفتن نداشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۲۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در کنگره سه هزار شهید استان قزوین که با حضور مسوولان کشوری و استانی، ضمن تقدیر از تمام تلاش دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین، بیان کرد:
اگر بخواهیم مفهوم شهادت و عمل شهدا را بدانیم و درک کنیم باید به یک مقوله قرآنی توجه ویژه کنیم و آن چرایی فلسفه زندگی است.

وی گفت:خداوند انسان را آزاد آفرید. آزاد در تفکر و در داشتن اختیار. این ازادی است که به انسان معنا داده و وی را در مقایسه با سایر مخاوقات متمایز می کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: بزرگترین فرازی که می توان به آن اشاره‌ کرد زمان پیکار ناجوانمردانه ای بود که امام حسین در مقابل دشمنان قدار خود گفت که اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید.

دکتر صالحی افزود: آزادی در مفهوم‌ و معنا یعنی رها شدن از قید ظالم‌ و ظلم‌ و کرنش نکردن در مقابل استکبار و بنده خالص خدا بودن و پیوستن به حق و فهم و ‌درک فلسفه زندگی می باشد.

وی تصریح کرد: سقف آزادی رابطه مستقیم با قامت فکری مردمان دارد و با همت بالای مردمان یقف آزادی بالا می رود. شهدا قامت فکری ما هستند که سقف آزادی را برای ما تا عرش بالا بردند و برگزاری چنین مراسماتی اسباب یاداوری به خودمان است.

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: در جامعه ای که سقف آزادی کوتاه باشد آدمهای بزرگ در آن جامعه حذف می شوند. شهدا همان بلندقامتان امت هستند که سقف ازادی را بالا بردند که دیگر ملت ما برده ایتکبار و هیچ کشور ایتکباری نباشد.

دکتر صالحی خاطرنشان کرد: قطعا انرژی هسته ای بهانه ای برای دشمنان است تا ما در مدار سیاسی آنها قرار بگیریم و در مقابل اراده انها چیزی برای گفتن نداشته باشیم.

وی یادآور شد: این بزرگداشتها از باب تذکر و تنبه به خود ماست. شهدا زندگان جاویدند و آنها نیازی به این مراسم ندارند. شهدا رسانه های راهند که ما را از وادی حیرانی نجات داده و از آثار شرک جلی و خفی رها می کنند. کرنش در مقابل ظالم شرک جلی است و شرک خفی یعنی ندانیم بصیرتمان چقدر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار