خبرهای داغ:
نظر جامعه ورزشی استان قزوین در خصوص کنگره شهدا:
نایب رییس سبک کیک بوکسینگ جهان و سرمربی تیم ملی جوانان درباره شهدا و برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰شهید معتقد است: شهدا مردان بزرگی هستند که از نشانه های مردان آخر الزمان هستند و از همه وجود خویش برای عدالت خواهند گذشت.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۸۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

خبرگزاری بسیج قزوین: شهید و شهادت در اسلام بالاترین درجه زندگی محسوب شده ودر تاریخ اسلام کسانی که در مسیر الهی به عنوان شهید از آنان یاد می شودماندگار ترین چهره تاریخ در دارند که ابا عبدالله (ع) سرور سرداران شهیدان بارز ترین چهره تاریخ است.شهدا را بزرگ و آرمانهایشان الهی بدانیم تا بار دیگر قهرمانان پوشالی غرب به جوانان ایران زمین هدیه نشود.

نایب رییس سبک کیک بوکسینگ جهان و سرمربی تیم ملی جوانان در باره شهدا و برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰شهید معتقد است: شهدا مردان بزرگی هستند که از نشانه های مردان آخر الزمان هستند و از همه وجود خویش برای عدالت خواهند گذشت.

چگینی معتقد است: شهدا مردان الهی هستند که از هستی خویش گذشتند تا بتوانند نشانه هایی از مردان آخرالزمان باشند. مردانی که با جان و مال خویش در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب تلاش کردند و امروز عند ربهم یوزقون شدند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ۳۰۰۰شهید در استان قزوین می گوید: وقتی برای در گذشتگان و اموات خود سالانه به زیارت اهل قبور می رویم و برایشان خیرات داده چرا برای شهدا که همه هستی خویش را مدیون آنها هستیم نباید یاد آن را زنده کرد؟ شهدا را یاد کنیم تا از یاد خدا و آخرت غافل نشویم،شهدا را یاد کنیم تا از یادها فراموش نشویم و یاد کنیم شهدای این مرز و بوم را تا زخم های دوباره استکبار برتن وطن ننشیند.
نایب رییس کیک بوکسینگ جهان در ادامه اظهار داشت: ملتی که به رشادتهای فرزندانش بی تفاوت باشد یوغ بردگی قهرمانان پوشالی را تجربه خواهد کرد، امروز به برکت خون شهداست که همه در زیر یک پرچم گرد آمده ایم تا بتوانیم وحدت را تجربه کنیم، وحدت همه نیروهای دلسوز و خدمتگزار را با نام شهدا ببینیم. در همه عرصه ها روحیه جهاد و شهادت پاسخگوی نیازهایمان خواهد بود و با پشت میز نشینی و کاغذ بازی دردی از مردم دوا نمی شود.
سلیمی از مربیان رزمی و کونگ فو توآ نیز ضمن تایید نظرات افشین چگینی خود نیز معتقد است: شهدا به یاد ما بودند که برای ماندن انقلاب اسلام و وطن از جان خویش گذشتند آنها آینده ای را دیدند که بسیار افق بلندتری نسبت به دید ما زمینی ها را تجسم کردند. مردان خدا روشنی هایی را می بینند که ما از آن غافل و عاجز هستیم . اگر هزاران برنامه برای شهدا با هدف ترویج سیره شهدا بگیریم و سازو کار پیاده شدن آن را در بطن جامعه و مردم پیاده کنیم باز در ابتدای راه هستیم.
ماندگاری یک ملت به خونهای پاکی می باشد که در راه آرمانهایش داده شده است و انقلاب ما هم از این هدف استثنا نیست.
نعمتی از مربیان کشتی آزاد هم در ادامه نظرات جامعه ورزشکاران و مربیان شهادت را هنر مردانی می داند که قلب هایشان را خدا با نور ایمان و یقین پر کرده است.
نعمتی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا می گوید: شهدا انتخاب شده خدای متعال هستند تا به همه ما زمینی ها بگویند برای رسیدن به پیشرفت و خدای متعال با تمام توان و هستی خویش جهاد کنیم.برای دنیا و آخرت خویش بهترین مسیرهای پاک هرچند سخت را برگزینیم تا بتوانیم سعادتمندی در دنیا و آخرت را تجربه کنیم.شهدا ما را گرد هم آوردند تا در محضرشان پاسخ گو باشیم. پاسخگو از این نظر که همه مسئول هستیم که در برابر جان آنها چقدر توانستیم کار کنیم تا رضایت مندی خدا و شهدا را بدست بیاوریم.
پس از گپ و گفت با جامعه ورزش کاران در خصوص شهدا متوجه خواهیم شد که شهدا نقطه اشتراک قدرت و وحدت جامعه هستند و به جای پرداختن به تضاد ها و دامن زدن به آنها بایدنقاط قوت را تقویت کنیم تا بتوانیم در مسیر رشد و تعالی کشور و انقلاب قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها